anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Costuri suplimentare

Claudia
Începător

Buna ziua, am 2 cartele- una de voce si una de internet suplimentar si tot am costuri suplimenatre in valoare de 500 lei luna aceasta. Cum pot demonstra ca am schimbat cartela la timp sau cum pot anula aceste costuri? Multumesc!

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Te sfătuiesc să îți ceri cost control pe numărul de voce, adică să ți se limiteze viteza după ce cosumi un număr de gigabaiți pe care îi ai în abonament, iar pentru internet să faci un Smart 15, care are net nelimitat sau un home net 10 4g, care are trafic nelimitat promoțional.

Îți pun link-uri mai jos!

https://www.orange.ro/abonamente/

Tot promoțional, ai posibilitatea să iei online Smart 20, redus la 10 euro, fara telefon:

https://www.orange.ro/5g-nelimitat/?gclid=CjwKCAjw79iaBhAJEiwAPYwoCHvF0bE_yAL34J6FPM2vC3kRMxhbVjC4m1...
https://www.orange.ro/abonamente/orange-net-4g/

Deci dacă ai mereu costuri suplimentare, poți să scapi de ele cu internet nelimitat, fără bătăi de cap.

Trebuie doar sa soliciți trecerea la aceste tipuri de abonament.

Baftă

arsradu
#StarMember

Buna Claudia,

Bine ai venit in Comunitate!

Pe factura ce apare la acel cost suplimentar? Din ce provine?

Nu trebuie sa demonstrezi nimanui nimic, dar poti sa te uiti pe desfasurator sa vezi cat ai consumat efectiv. Ce volum de date ai inclus in abonament? Stai foarte mult pe YouTube, FaceBook, TikTok etc? Aplicatii cu video streaming in general? Descarci foarte mult? Folosesti telefonul pe post de hotspot pentru un alt dispozitiv? Daca da, atunci nu e de mirare ca ajungi frecvent pe cost suplimentar. Poate un alt abonament, sau chiar o oferta prepaid, ar putea sa fie mai ok pentru nevoile tale. E doar o sugestie, binenteles.

De asemenea, iti poti seta notificare pe telefon cand ajungi sa consumi un anumit volum de date intr-o luna, ca sa te ajute sa nu treci peste.

Cat despre anulat...trebuie luata legatura cu un consultant Orange, fie la telefon, sunand la 300, 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo. Daca acel cost suplimentar e nejustificat, ei pot sa faca ajustari pe cont, si eventual sa ai de platit mai putin la urmatoarea factura. Dar asta trebuie discutat cu ei. Noi aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu putem vedea ce se intampla pe contul altor clienti, si nu putem opera niciun fel de modificari.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Claudia, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a clarificat situația cu costurile suplimentare?