anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce se întâmpla dacă nu plătesc un abonament și refuz plătirea acestuia?

George_16
Începător
Dacă nu plătesc un abonament și refuz sa îl plătesc ce se întâmpla?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Abonamentul va fi reziliat. "În cea de-a 25-a zi calendaristică de la data emiterii facturii, în cazul în care factura este neachitată, serviciul poate fi desfiinţat. Înacest caz, datele personale vor fi introduse într-o bază de date ce va putea fi utilizată de Orange în relaţiile comerciale cu ceilalţi operatori de telefonie mobilă sau fixă, precum şi în orice baze de date referitoare la debitori." Apoi creanța ta va fi dată către un recuperator de datorii și introdus în baza de date Preventel și nu vei mai putea achiziționa abonament și telefon mobil la alt operator fără constituirea unei garanții financiare consistente.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Vio73
#StarMember
Da, cine știe cum stau lucrurile, dacă nu ne dă detalii!

mariantiron
Începător
Dacă s-ar întâmpla să mai plătească aceeași persoană încă o dată se va întâmpla ca prima data sa ii vina de la firma de recuperatori de debitori sa ii vina o plata care trebuie sa o plătească? Poate și dublu?

alexandru_alexe
Începător
Buna ziua, As vrea sa reziliez relatia cu Orange cat mai curand. De curand mama mea, in acelasi timp administrator al companiei, a decedat. Pentru ca exista perioada contractuala mi s-a spus verde in fata de catre colegii de la Serviciu Clienti ca nu se poate rezilia si nici nu se poate schimba acel abonament cu un altul din grup (o rocada). Voi mai sta cat mai dureaza perioada contractuala si apoi voi pleca dupa 19 ani de la Orange. Sa nu aveti voi o procedura pentru un caz atat de special. O sa va platesc facturile pentru un abonament care nu este utilizat si o sa am grija ca tot internetul si viitorii si actualii clienti ai vostri sa inteleaga modul dvs. de a aborda o asemenea situatie. RUSINE ORANGE ROMANIA !

Vio73
#StarMember
Salut! Eu zic să te duci într-un Orange Shop sau să scrii la serviciul.clienti@orange.ro și să expui problema ta. Nu cred că nu există soluții, dar nu te lua neapărat după cei de la 300. Baftă!

VasT
Explorator entuziast
In mod sigur există o soluție de compromis mai ales că nu refuzi plata facturilor emise. Deși legal nu trebuie plătită nicio taxă de reziliere anticipă doar dacă s-a achiziționat telefon pe abonamentul respectiv. Următorii pași pot fi utili. 1. Sesizare neapărat în scris pe mail la Orange, sau personal in Orange Sho., nu în Orange Store doar in Shop au libertate absolută de decizie. 2. Dacă în ambele cazuri se refuză o sesizare la ANPC cu explicarea situației punctual. Poate pot face ceva având în vedere că nu ești titular.