anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ce înseamnă depaşirea limitei de credit?

svetalex
Senior certificat
Cine stabilește limita de credit? Pot seta eu pentru unul dintre abonamentele pe care le am o limita de credit?
1 Soluţie acceptată‚

teacher_
Specialist certificat
Buna ziua, Pentru fiecare client Orange există un prag de consum sau limita de creditare, stabilit în funcţie de istoricul plătilor din contul de facturi. După depaşirea acestei limite poţi fi contactat pentru a ţi se solicita o plată în avans. Aceasta sumă, care poate ajunge până la valoarea facturii maxime pe care ai achitat-o, va acoperi costul suplimentar înregistrat şi va diminua următoarea factură ce urmează să se emită. Se recomanda să iţi verifici regulat costurile suplimentare prin apel gratuit la *115# sau mesaj tarifat la 415. https://www.orange.ro/help/ce-inseamna-depasirea-limitei-de-credit-20 In ce privește limita de credit, nu poți să o setezi tu, poți doar seta o limită de consum, care nu îți va opri internetul sau resursele in general, ci doar te va atenționa că urmează să o depășești și apoi că ai depasit-o.... Pentru asta intri în Setări -> Utilizare date -> Setare limita date mobile. Asta este pe Samsung. La Huawei este Setari-> Gestionare trafic date -> Setari-> Limita de date lunară. Îți fac și ss 🙂

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

FaraUnID
Campion certificat
Limita de credit o stabileste Orange in functie de bonitatea ta, adica in functie de vechime in retea si in primul rand de media facturilor tale lunare. Cred ca te referi la costul suplimentar pe care il poti face la abonament prin depasirea resurselor incluse, fie din reincarcari pre-pay, fie prin servicii premium cu suprataxa.

Cosmin_Ionuț
Junior
Orice abonament are o limita de credit care este stabilita in functie de planul tarifar. Aceasta se modifica pe parcursul derularii contractului in functie de valoarea platilor efectuate de tine. Daca vrei sa setezi, pentru unul din abonamente, o limita de credit cel mai bine ar fi sa iei legatura cu unul dintre consultanții Orange pentru a afla optiunile pe care le ai la dispozitie.

teacher_
Specialist certificat
Buna ziua, Pentru fiecare client Orange există un prag de consum sau limita de creditare, stabilit în funcţie de istoricul plătilor din contul de facturi. După depaşirea acestei limite poţi fi contactat pentru a ţi se solicita o plată în avans. Aceasta sumă, care poate ajunge până la valoarea facturii maxime pe care ai achitat-o, va acoperi costul suplimentar înregistrat şi va diminua următoarea factură ce urmează să se emită. Se recomanda să iţi verifici regulat costurile suplimentare prin apel gratuit la *115# sau mesaj tarifat la 415. https://www.orange.ro/help/ce-inseamna-depasirea-limitei-de-credit-20 In ce privește limita de credit, nu poți să o setezi tu, poți doar seta o limită de consum, care nu îți va opri internetul sau resursele in general, ci doar te va atenționa că urmează să o depășești și apoi că ai depasit-o.... Pentru asta intri în Setări -> Utilizare date -> Setare limita date mobile. Asta este pe Samsung. La Huawei este Setari-> Gestionare trafic date -> Setari-> Limita de date lunară. Îți fac și ss 🙂

Miha_Z
Campion
De cateva luni mi-am setat si eu data de facturare pentru a vedea consumul meu lunar. Si a ramas setat la 2GB avertismentul depasirii datelor mobile. In abonament am 10 GB net si 6 GB din vechime si nu stau cu grija depasirii lor. Pe luna consum in jur de 11 GB date mobile si cam 3 GB pe wi-fi.