anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cat timp dureaza pana se proceseaza o plata facuta in My Orange?

Neaplicabil
Am facut 2 plati astazi in My Orange. Aveam 3 facturi neplatite si am incercat sa le platesc. Prima data s-a procesat doar o plata de 106 lei, am facut si a doua plata din cauza ca nu s-au platit toate facturile. A doua plata nu s-a procesat. N-am primit mail, n-am primit nimic, factura inca apare ca neachitata. Oare ce s-a intamplat?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
Salut! Pana de curand spunea 24/48 ore, daca nu ma insel.. dar, de cateva luni am vazut ca dispare imediat ca as avea de plata.. Insa, am platit mereu in prima parte a zilei.. poate a fost facuta plata tarziu si, in weekend nu se opereaza nimic la banca.. doar iti sunt blocate sumele.. Pe card sunt blocate ambele sume?

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

delfinas
Specialist certificat
Bun venit in Comunitate! Probabil e o problema in sistemul bancii sau al Orange, dar zic sa ai un pic de rabdare.

Jay
Campion certificat
Salut! Pana de curand spunea 24/48 ore, daca nu ma insel.. dar, de cateva luni am vazut ca dispare imediat ca as avea de plata.. Insa, am platit mereu in prima parte a zilei.. poate a fost facuta plata tarziu si, in weekend nu se opereaza nimic la banca.. doar iti sunt blocate sumele.. Pe card sunt blocate ambele sume?

Neaplicabil
Hei Plata a fost facuta undeva in jurul orei 18:30, iar a doua 19 si ceva, probabil se va procesa maine dupa ora 9. M-am gandit ca asta ar cauza problema. Da, ambele sunt blocate.

delfinas
Specialist certificat
Bine ca s a rezolvat!!! Eu pățesc așa la banca franceza, plățile făcute seara se operează a doua zi, iar cele din weekend, incluzând vineri seara, apar plătite abia luni, de obicei. Important e că ai făcut plățile, chiar daca sunt in așteptare.

FLo1
Campion certificat
@hesandrei: bun venit în Comunitate. Faptul că nu ai primit email de confirmare e din cauza Orange și al său sistem de plăți prin Romcard. Dar atât timp cât plata e în procesare și pe un extras de cont apare suma ca plătită în contul corect al Orange, poți să "dormi" liniștit. Oricum sistemul lor aka MyOrange este plin de surprize: atât aplicație dar și web. Dar cu cât procesează banca sau ei plata efectuată, cu atât vor avea banii mai repede. Altfel înseamnă doar că nu erau nerăbdători să faci plata. În ce te privește răbdare și se va actualiza și situația pe cont: după 1 sau 2 săptămâni, atunci când își vor aminti. Abia atunci e .... ca rezolvată situația.