anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Beneficii in perioada contractuala

Tgh
Începător
Buna ziua,
Astazi dupa 17 ani ca si client al companiei am ramas foarte dezamagit de dumneavoastra. Pe scurt ma simt furat de catre dumneavoastra, eu cred ca nu va intereseaza clientii vechi ceea ce ma determina sa aleg un alt operator. In toti acesti ani am fost sunat de catre operatorii dumneavoastra pentru prelungirea contractelor, dar in anul trecut nu am fost sunat ceea ce a dus la un cost foarte mare.
Vreau sa va spun sa fiti atenti la la bonusuri.
16 Răspunsuri 16

DanielaH
Moderator
@Tgh, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău că ești dezamăgit. Explică-ne, te rog, cu mai multe detalii ce s-a întâmplat și care este situația care te nemulțumește.

svetalex
Senior certificat
Salut! Din păcate Orange nu mai are o politică de fidelizare atrăgătoare, ci se bazează pe achiziția de noi clienți ;( Au mai fost discuții în comunitate legate de acest subiect. Poți intra acolo să citești opiniilor celorlalți clienți: https://comunitate.orange.ro/questions/2855887-primesc-telefon-gratis https://comunitate.orange.ro/questions/2480793-recompense-fidelitate https://comunitate.orange.ro/questions/2466572-abonament-orange-oferte-fidelitate

delfinas
Specialist certificat
Tgh. bun venit in Comunitate!!! Iti inteleg nemultumirea, dar, daca vrei o oferta mai buna, mai bine suni tu la ei si le spui cam ce ai dori tu: un abonament mai ieftin, un telefon la un pret mai bun si negociezi. Pentru a obtine oferte bune, e preferabil sa fii in afara perioadei contractuale.

Tgh
Începător
Detalii: un cost suplimentar pe unul din abonamente deoarece beneficiile au fost doar pentru perioada contractuala, in momentul incheierii contractului mi s-a specificat ca beneficiile le primesc pana la modificarea contractului. Situatia in care ma aflu este ca voi renunta la dumneavoastra. O sa duc la bun sfarsit contractele si voi renunta pe rand la ele.

teacher_
Specialist certificat
Salut! Țin să te anunț că nu doar Orange face asta, ci e specific tuturor actorilor de pe piata de telecomunicații, și nu numai. Ex: mi s-a încheiat abonamentul la curent, iar luna imediat următoare mi-a crescut prețul cu 30%, deoarece nu am mai avut același preț negociat. Condițiile sunt la fel cam peste tot. Daca nu erai anunțat că se va renunța la beneficii, atunci era o problema. Dar prin faptul că tu însuți ai scris că ai știut despre asta, trebuia să iei masuri. Puteai sa prelungești cu 3 luni înainte de expirarea perioadei contractuale, și să primești aceleași beneficii, sau altele, mai bune .

Tgh
Începător
Am aflat despree beneficii astazi, dupa ce s-a facturat, nu am stiut de la inceput

delfinas
Specialist certificat
Tgh, cum ți-am scris mai sus, trebuia să negociezi acel abonament, să obții beneficiile pe care le avusesei in perioada contractuală sau unele chiar mai bune, la un preț mai avantajos. Nu te aștepta să tragă Orange de tine să-ți dea o ofertă mai bună!

svetalex
Senior certificat
@Tgh încearcă să iei legătura cu cei de serviciul Relati clienți. Sigur vor găsi o soluție pentru situația ta și îți vor face o compensare pe următoarea factură. Edit: Știu că am mai scris undeva în comunitate despre o situație similară cu a ta, însă s-a întâmplat să merg în Orange Shop și mi-au atras cei de acolo atenția că îmi va expira perioada contractuală și implicit reducerile de care benefiam la abonamentul de TV și net. Eu am avut oarecum noroc că am ajuns în Orange Shop (pentru o cu totul altă speță) și nu am fost în situația să fiu taxată suplimentar.

Antonescu
Explorator
Sunt în asentimentul tău! De aceeași părere sunt și eu după mai bine de 15 ani!

teacher_
Specialist certificat
@TGH, trebuia doar sa citesti contractul pe care l-ai semnat....:( Din păcate și eu m-am numărat printre cei neatenți, la un moment dat. Mi-am asumat, asta a fost...

svetalex
Senior certificat
Nu cred că este vorba neapărat de asumare... Înainte eram sunată de cineva de la Orange înainte să îmi expire abonamentul. Acum măcar să dea un SMS că nu cred că îi costă mare lucru.

Irene90
Începător
Am fost sunata înainte pt încheierea contractului..Am cerut un contract mai ieftin, ce e drept mi l au acceptat,insa au uitat sa îmi specifice ca nu îl voi putea folosi în roaming, pt abonamentele sub 10 euro serviciul roaming nu e disponibil și nici nu te lasa sa activezi o opțiune... Deci,cum spuneau mai sus , se axează pe noi clienți.

Tgh
Începător
Imi spuneti sa contactez pe cei de la Orange, am favut-o dar au spus ca nu pot face nimic doar un alt contract cu valoare mai mica, nu ii intereseaza au si aprobat rezilierea contractului la unul dintre abonamente. Eu ce vreau sa va spun sa fiti foarte atenti pe ce va puneti semnatura. La telefon vorbesti doar cu cei care nu au o putere foarte mare de decizie. Am hotarat sa le fac o reclama la TV, sa nu mai pateasca si altii.

delfinas
Specialist certificat
"Imi spuneti sa contactez pe cei de la Orange, am facut-o dar au spus ca nu pot face nimic doar un alt contract cu valoare mai mica..." Sa inteleg ca i-ai refuzat? De ce?