Factură
Vezi cum poți să îți plătești facturile simplu și rapid
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

De unde pot proveni costurile suplimentare pe factură?

Am observat în ultima perioadă câteva situații postate în Comunitate referitoare la facturi “încărcate” datorită costurilor suplimentare; așa că ne-am gandit să sumarizăm aici cele mai frecvente situații în care pot aparea astfel de costuri justifica...

MihaelaC de către Community Manager
  • 20395 Vizualizări
  • 22 răspunsuri
  • 12 aprecieri

Soluționat! Factura octombrie 2023

Cand vine factura pe octombrie 2023? 

Flo54 de către Începător
  • 773 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 6 aprecieri

Soluționat! Scadenta depasita desi am platit factura

Buna.Scadenta facturii este chiar azi, pe 6.10.2023. Am platit-o la 9 dimineata, am primit confirmare atat in aplicatia My Orange (pe care am platit), cat si pe mail, dar suma nu s-a actualizat, chiar daca scria ca asta se va intampla in cel mult 30 ...

vlady1 de către Junior
  • 1007 Vizualizări
  • 12 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Cum salvez un card nou in My Orange?

Cardul pe care il aveam salvat un cont a expirat. Nu reusesc nici sa-l editez, nici sa salvez un alt numar de card. Practic trebuie sa introduc datele cardului de fiecare data cand fac o plata. Cum fac sa ramana salvate datele noului card?

Nomansland de către Începător
  • 2954 Vizualizări
  • 11 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! anulare plata facturi

cum să anulați două plăți ale aceleiași facturi 

doru6 de către Începător
  • 524 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 4 aprecieri

[Rezolvat] Factura gresita

Buna! Ultima mea factura este greșită avand aceeași data de emitere - scadență cu cea de luna trecuta, fiind nevoita sa platesc penalizari. Ce e de facut, stie cineva? Multumesc! 

Alinaoo5 de către Junior
  • 597 Vizualizări
  • 5 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Soluționat! Cum as putea lua legatura cu un operator prin email?

Buna! Cum as putea lua legatura cu un operator prin email sau alta posibilitate pt ca sunt in afara tari am platit abonametele si in aplicatia my orange imi arata ca am restanta de unde fratilor qm email de confirmare a plati am pe extrasul bancar ca...

user_18618138 de către Începător
  • 441 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Factura lunara apare ca fiind neachitata

Buna ziua, Desi factura pe luna anterioara a fost platita in aplicatie apare ca aceasta fiind neachitata.Azi am platit suma care era afisata desi difera de cea anterioara cred ca este emisa ieri 22.09.2023 cu scadenta in 05.10.2023.

Silvia7 de către Junior
  • 328 Vizualizări
  • 2 răspunsuri
  • 1 aprecieri