la 22-09-2023 05:42 PM - editat ultima oară la 23-09-2023 08:40 AM de DanielaH
Bună ziua, am platit de 2 ori aceiasi factură, cum pot anula una dintre ele?
22-09-2023 05:46 PM - editat 22-09-2023 06:00 PM
Salutare!
Dacă din greșeală ai plătit de 2 ori aceeași factură, ultima sumă achitată ar trebui să fie scăzută din valoarea următoarei facturi emise.
Este ca și cum ai face o plată în avans pentru 2 facturi. Asta ai și făcut, dar involuntar în cazul tău.
Așadar, te sfătuiesc să te liniștești, pentru că uneori mai au loc astfel de situații și nu ar trebui să se întâmple nimic rău.
Succes!🙂
22-09-2023 05:46 PM - editat 22-09-2023 06:00 PM
Salutare!
Dacă din greșeală ai plătit de 2 ori aceeași factură, ultima sumă achitată ar trebui să fie scăzută din valoarea următoarei facturi emise.
Este ca și cum ai face o plată în avans pentru 2 facturi. Asta ai și făcut, dar involuntar în cazul tău.
Așadar, te sfătuiesc să te liniștești, pentru că uneori mai au loc astfel de situații și nu ar trebui să se întâmple nimic rău.
Succes!🙂
la 22-09-2023 06:37 PM
Salutare!
Trebuie depusă o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Dar cel mai bine este să-i lași pentru facturile viitoare.
Vor trece câteva zile până ți se vor returna banii și te apropii de următoarea factură. Eu fac luna treaba respectivă, adică plătesc în plus și am bani pentru factura următoare.
Baftă!
la 23-09-2023 09:51 AM
Salut @Bursuc19,
Nu poți anula plata daca este corectă, suma achitata pe plus se va scadea din următoarea factură.
Daca faceai o plata catre un alt cont de abonat, puteai cere sa iti fie rambursați banii pentru ca in acest caz vorbim de o greșeală.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor