anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am plătit din eroare, cu cardul, factura lunii trecute...

romancierul_1
Începător
Din eroare am plătit încă o dată factura lunii iunie, fără să-mi dau seama că trebuia să plătesc factura lunii iulie! Plata efectuată din eroare este mai mare decât plata aferentă facturii pe luna iulie. Se face o regularizare a plăților sau mai plătesc o dată și pentru luna iulie?
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
Campion certificat
Soldul rămas se va scădea la următoarea factură emisă, cea din luna august.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
Campion certificat
Desigur, suma platita va fi alocata lunii iulie iar diferenta va ramane si se va compensa cu valoarea de pe august. Important sa nu fie pentru alt numar, nu alta luna. Poti verifica in MyOrange sau cu apel la 300 sau *100#..... statusul platilor si a sumelor de plata.

Razvan
Campion certificat
Soldul rămas se va scădea la următoarea factură emisă, cea din luna august.

Vio73
Campion certificat
Stai fără griji, eu lună de lună las bani în plus, care mi se scad la factură următoare, deci nu va fi nicio problemă! Trebuie să îți apară diferența în My Orange, la status facturi, cu minus în față.

Jay
Campion certificat
Salut! Orice suma plătită pe un cont de client se scade din ce ai de plata.. eu nu înțeleg un lucru totusi.. daca factura era deja plătită, cum de iti mai aparea la facturi de plata.. Ca sa faci plata cu cardul, trebuie sa alegi ce platesti si, daca era deja plătită acea factura, trebuia sa-ti afiseze doar factura curenta..

Turdeanul
Junior entuziast
@romancierul_1 Buna,altfel spus e plata in avans daca datele de identificare ca si abonat sunt corect si aferente contului tau.Cum iti spuneau si ceilalti colegi din comunitate,va fi plata in avans.O sa iti apara de ex -34 lei ca exmplificare iar in momentul/data facturarii o sa iti apara de plata diferenta.De asemenea pe desfasuratorul de convorbiri vei vedea suma platita in avans.O zi buna