anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Încerc de doua zile sa platesc factura la abonamentul meu TV

Nick78
Junior

Salut ,...încerc de doua zile sa platesc factura  la abonamentul meu TV și nu pot știe cineva dacă sunt probleme?? 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut, 

Incearca, te rog, de aici.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

delfinas
#StarMember

Nick, bun venit in Comunitate!!!

Cum ai incercat sa platesti? Te rugam sa dai mai multe detalii!

Vio73
#StarMember

Salutare!

S-ar putea să fie unele probleme pe contul tău. Te sfătuiesc să încerci să plătești prin link-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

 Sau dacă ai Orange Romania Communications, de aici:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Baftă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Nick,

Pentru a ne face o idee mai buna, o sa avem nevoie de ceva mai multe detalii. Când se întâmplă problema? Unde se manifesta problema? Cum se manifesta problema? Un screenshot, ceva?

La modul general, nu, nu sunt probleme. Sau nu știm de ele. Dar se poate sa fie o problema localizata pe contul tau de exemplu. Deci, după cum zicea și delfinas, avem nevoie de mai multe detalii.

Client Orange

Nick78
Junior

Nu stiu ce are ...Ami da asta  iar bani nu ai trage din cont. NU STIU cum sa procedez.

My Orange_LI.jpg

 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut, 

Incearca, te rog, de aici.

Client Orange

Nick78
Junior

Am platit în fiecare luna fără probleme nu stiu ce se intampla

Jay
Campion certificat

Salut!

Informatiile mentionate de tine nu sunt suficiente sa primesti un raspuns.. nu un raspuns care sa te lamureasca..

Intrebarea ta este mai mult o afirmatie..

Presupun ca vrei sa stii de ce nu poti plati factura, insa nu dai niciun fel de informatii..

De unde incerci sa achiti? Esti in tara sau in afara tarii?

Ce se intampla cand incerci sa faci plata?

Prin ce varianta incerci sa platesti?

Poti pune o captura, fara date personale, cu eroarea sau ce se intampla cand incerci sa platesti?

LE: Dupa ce am raspuns am observat ca sunt 3 intrebari pentru aceeasi problema.. Pentru a putea urmari discutia, iti recomand sa editezi o singura intrebare, sau sa faci completari la o singura intrebare, sa dai toate informatiile intr-un singur loc.. Ai mai incercat sa achiti si alti furnizori cu acel card si a mers fara probleme? 

Poate fi o problema pe contul de client, caz in care, pentru verificarea contului, trebuie sa vorbesti direct cu un consultant Orange, comunitatea este formata in majoritate din clienti.. in weekend e mai greu sa discuti in timp real, insa ai variantele disponibile pentru a discuta cu un reprezentant aici Orange contact.. 

Daca factura este deja scadenta, ca sa eviti suspendarea serviciilor, ar fi de preferat sa incerci alta metoda de plata, pana se rezolva situatia.. de exemplu sa folosesti un alt card, daca ai, si asa iti poti da seama daca problema este la card sau la contul de client.. daca nu ai alt card la indemana, atunci la un shop Orange sau magazin partener ar fi cel mai rapid.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Nick, 

Ai raspuns la problema ta pe celelalte topicuri pe care le-ai creeat. De exemplu aici.

Am rugamintea, daca poti, sa nu creezi topicuri noi pe acelasi subiect. Mai ales daca sunt incomplete. Editeaza unul dintre ele, sau revino pe acelasi topic in caz ca vrei sa adaugi informații suplimentare. E mult mai ușor de urmarit când ai toate informatiile intr-un singur loc. Si pentru membrii comunitatii, si pentru cei care au aceeasi problema si cauta un raspuns.

Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

@Daniela, multumim frumos pentru merge. 🙂

Client Orange

Nick78
Junior

Va mulțumesc  la toți mi-ați fost de ajutor,chiar nu știam cum sa procedez cu plata . 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Nick,

Cu mare drag. Ne bucuram sa te putem ajuta. 

Am rugamintea sa marchezi ca Solutie, cand poti, raspunsul care consideri ca ti-a fost cel mai mult de ajutor, astfel incat daca mai sunt clienti cu aceeasi problema, sa le fie usor sa gaseasca raspunsul la problema lor. 🙂

Te mai asteptam cu drag in Comunitate.

Client Orange