anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Trantitul telefonului in nas

Florin2323
Începător
Mi-ati gresit adresa de facturare si o operatoare a mintit cand a spus ca imi va retrimite factura cu adresa corecta pe email iar a doua operatoare a zis ca nu si apoi mi-a inchis telefonul. Ce e cu tratamentul asta?
16 Răspunsuri 16

Jay
Campion certificat
@Florin2323, este o situatie neplacuta, trantirea telefonului, mai ales cand deja esti nervos ca s-a gresit ceva, insa, comunitatea este formata din clienti.. Daca vrei sa te adresezi catre Orange, poti scrie un mail cu toata situatia catre reclamatii@orange.ro sau prin formularul de aici.. https://www.orange.ro/contact/

Florin2323
Începător
pai o operatoare minte ca imi va trimite factura pe email in urmatoarele minute, a si verificat adresa de email a confirmat-o cu mine, apoi nu am primit nimic, am sunat din nou, iar minute asteptate la telefon si a doua operatoare mi-a trantit telefonul in nas. Pai eu dau bani si ei/voi nu sunt in stare sa scrie o adresa cum trebuie, nu sunt in stare sa trimmita o amarata de factura.

Jay
Campion certificat
@Florin, ma repet, noi, cei din comunitate, suntem clienti.. care raspund altor clienti, acolo unde se poate raspunde.. Am inteles ce ai spus, insa, noi, ca si clienti, nu te putem ajuta in astfel de situatii.. Factura o poti descarca si din contul tau My Orange.. pana ajunge prin mail..

Florin2323
Începător
vezi-ti de treaba atunci, la ce raspunzi.

Jay
Campion certificat
Mai citește o data ce am scris, poate înțelegi.. Pentru situații punctuale trebuie sa te adresezi către Orange, nu către o comunitate formata din clienti..

DanielaH
Moderator
@Florin2323, bun venit în Comunitatea Orange! Înțeleg că adresa de facturare era greșită, nu adresa de e-mail, așa este? În acest caz, dacă a fost făcută corecția astăzi, adresa corectă va apărea pe următoarea factură. O factură deja emisă nu poate fi editată/ corectată. Dar, așa cum spunea și Jay, poți oricând să vizualizezi și să descarci factura din contul tău My Orange. Îl poți accesa cu datele cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Sper că am înțeles bine situația ta. Dacă nu, te rog să revii cu mai multe detalii.

FLo1
#StarMember
Orice factura poate fi modificata, stornata, refacuta, re-emisa. Cu atat mai mult cand vina apartine emitentului, nicidecum beneficiarului. Ce sa faca beneficiarul cu o factura pe care datele sale sunt gresite? Oare Orange ar inregistra o factura ca beneficiar care nu-i este adresata corect desi i-ar apartine? Putina schimbare de optica, orientare spre client ar fi binevenită.

Florin2323
Începător
da, exact. A doua operatoare, aia care mi-a trantit telefonul in nas mi-a zis 'va putem trimite situatia la zi cu fiecare factura de la inceputul abonamentului dar nu putem modifica ultima factura'. Si zic eu 'pai imi trimiteti document fals? Ca aia nu e adresa mea.'. La Oranj e stiut motto-ul "Clientul nu are dreptate."

RafaHelper
#StarMember
Salut @Florin2323, ‏‏‎ ‎ Este vorba despre o factura pentru un abonament Orange sau este o factura pentru o achiziție a unui produs din magazinul fizic sau online? Ne poti da mai multe detalii?

Florin2323
Începător
Orange mi-a scris gresit adresa pe factura abonamentului. Si mi-a trantit telefonul in nas.

RafaHelper
#StarMember
@Florin2323 este prima factura primita pentru acest abonament?

Florin2323
Începător
nu, dar de data asta mi-a trebuit ca utility bill sau cum ii zice si cand ma uit pe ea vad adresa gresita. Zic ce naibi mah da lasa ca Orange ma ajuta instant ca le sunt client si Orange e ca lumea mah. Si apoi mi-a trantit telefonul in nas.

RafaHelper
#StarMember
Mulțumim pentru detalii @Florin2323! In cazul tau adresa corecta o sa apară pe viitoarea factura, așa cum a menționat DanielaH. Momentan nu poți sa primești ultima factura cu adresa corecta pentru ca a fost emisa. Recomandarea mea e sa verifici pe contractul pe care l-ai semnat daca adresa de facturare e scrisa corect, iar daca nu este poți sa scrii un mesaj către Orange din secțiunea de contact: https://www.orange.ro/contact/ sau sa mergi intr-un magazin Orange pentru actualizarea datelor. Exista posibilitatea ca in urma apelului la numărul 300 adresa de facturare sa nu fie corectata si mai bine mergi in magazin sau trimiți un mesaj pentru a fi sigur ca aceasta modificare s-a efectuat pe contul tau, astfel încât la următoarea factura sa ai adresa scrisa corect. ‏‏‎ ‎ Daca te-a ajutat acest răspuns nu uita sa apeși ❤ sau sa il marchezi ca soluție.

FLo1
#StarMember
Ca să fie mai exact explicația, nu ai cotizat suficient ca să reprezinți un client strategic pentru Orange și nici măcar un "bussiness client" nu ești. Asadar ca muritori de rând, te pui la coadă asteptându-ți nu dreptatea ci remedierea gafelor tipice de "operator dornic de vânzări". Trebuia să lași operatorul #1 să-și recupereze creanțele de la adresa de pe factură. Atunci se putea modifica, storna, anula vechea factură și întocmi una corespunzătoare. Sunt prea multe posibilități pentru ca deranjul să fie pe măsura acestor soluții.