anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Taxare Number Share la abonament Smart Plus 25

alexa32
Junior entuziast
Salut comunitate!
Odata cu aparitia ultimei facturi orange a reusit sa ma enerveze sa-mi doresc sa reziliez contractul cu orice pret.
Orice pret dupa decizia ANPC-ului, pentru ca Orange se comporta exact ca o firma de camatari, cum sunt alea cu dobanzi de 1000% la creditare.
Mai exact,
Am un abonament Smart Plus 25 si "rascolind" site-ul Orange, comunitatea noastra si softpedia am aflat de existenta acestei optiuni.
Tot de pe orange.ro am aflat ca este gratuita la smart plus 25.
Dupa un telefon la 300 si 2 vizite in shop am activat optiunea pe sim fizic pentru a-l folosi in alt telefon.
Sim-ul merge bine, toate bune. Nu-l folosesc prea tare, doar asa ca un back-up de date.
Dar vine factura si pe langa factura obisnuita apare alta de vreo 13-14 lei, cica pentru number share. 🙂
Zic ca e vreo greseala mai ales ca site-ul orange sau aplicatia my orange nu poate fi caracterizat prin exactitate iesita din comun, mai ales 1-2 zile dupa ce apare factura....arata ce vrea el la suma de platit. Las vreo 2-3 zile sa se "raceasca" si platesc suma corecta.
De data asta nu, ba cu + sau cu - in fata sumei, dupa ce-i trece zapaceala raman cele 2 facturi.
Sun la 300, nu se poate , mergeti in magazin ca de acolo e greseala, noi nu putem face nimic aici la orange.
N-am timp sa merg si fac o sesizare inline.
Dupa cateva zile ma suna o doamna sa ma intrebe cum s-a intamplat...si altele d-alea din ciclul "sim demagnetizat", prostiipe care sigur le ati auzit si voi la call center.
-Zice ca revine.
Suna a 2-a zi , ea sau altcineva nu sunt sigur, si-mi explica ca e din vina mea, ca am folosit sim-ul in alte dispozitive, luate sau nu de la orange, ca trebuie sa platesc si gata.
Pai nu e inclusa intreb eu?...
-Nu e, doar pe ceas sau dreaq stie ce dispozitive luate musai de la orange.
Dar orange e marinimos si ma iarta de data asta 😉
Pai eu nu vreau marinimie, zic eu.
Pe site-ul vostru scrie altceva.
-Scrie, dar nu inteleg eu, zice ea.
Aia e , poate ca nu sunt capabil sa inteleg filozofia orange.
Ma enervez si ii zic sa faca o cerere de reziliere.
-Chiar vreti?...zice ea...de parca nu stiu ce pierd...
Da, si sa emiteti ultima factura, pe care vreau sa o citeasca si anpc-ul, dupa care o platesc indiferent de suma.
Am atasat niste poze de pe site.
Voi ce intelegeti ?
11 Răspunsuri 11

Razvan
#StarMember
Scrie ca este inclus. Mai degrabă ar merge o reclamație și la CC pentru reclamă înșelătoare.

Abonat
Explorator entuziast
Într-adevăr este mai greu de înțeles filozofia Orange pentru că noi venim cu așteptările noastre, iar Orange cu ofertele ei... sau ofertele lui? (ce gen are Orange? :) - Recunosc că și eu voiam acel abonament și la fel ca tine am gândit! Ca să fie mai clar, ar trebui inclus la beneficii ceva de genul: Number share PENTRU CEAS. - Cealaltă poză cu descrierea serviciului este bună și ea - poți avea pe orice dispozitiv vrei tu, contra 2 EUR/lună (ceea ce ți-au și facturat și totuși au fost băieți buni și ți i-au dat înapoi). - Dar oferta curentă așa cum este ea scrisă...poate fi înțeleasă greșit. Drept dovadă că și eu am înțeles-o greșit prima oară și doar acum când ți-am răspuns ție am reverificat pe site să văd dacă s-a mai schimbat ceva. - https://www.orange.ro/abonamente/ Pe aceeași pagină de unde ai dat captura de ecran, DEDESUPT, a apărut (sau era) o precizare specială pentru Smart25. - Abonamentul Smart Plus 25 include: (bla, bla, bla) - Serviciul Number Share: poți folosi același număr pe smartphone-ul tău iPhone sau Samsung, dar și pe SMARTWATCH-ul compatibil - Pentru FIECARE CEAS asociat abonamentului tău Smart Plus 25 activat pe 24 de luni ai 100% discount lunar pentru serviciul Number Share timp de 24 de luni, apoi vei fi tarifat cu 2 €/lună (TVA inclus). Promoția se aplică la activarea serviciului Number Share în aplicațiile dedicate pentru Samsung și iOS, după caz, folosind datele de autentificare din My Orange. Vei putea dezactiva oricând serviciul în mod gratuit, din aplicația dedicată, apăsând butonul “Închidere”.

alexa32
Junior entuziast
Ai dreptate dar, Eu nu vreau 14 lei reducere. Voiam numai sa recunoasca ca m-au indus in eroare cu site-ul. Dar nu. Coada sus. Eu sunt de vina ca nu stiu sa citesc toate dedesubturile site-ului. Daca puneau o steluta in dreptul la numer share, o trimitere catre nu stiu ce link cu detalii, o detaliere la ce inseamna smartphone....ca trebuie unul anume sau doar ceas, anume ceas, totul era ok. Chiar si in shop mi-au confirmat ca e inclus la smart 25.

Abonat
Explorator entuziast
Cum ziceam...au fost și alții duși în eroare! (inclusiv din Shop, din ce-mi zici tu) - Cumva feedback-ul tău trebuie să ajungă la cei care scriu ofertele pe site. Și acolo să apară Number Share* și apoi steluța * să fie explicată. - Mai ales că ți-ai făcut și cont special pe comunitate, ar fi ciudat să pleci acum de la Orange - adică intri în comunitate ca să anunți că vrei să pleci? 🙂 - Te-ai certat cu oameni care nu aveau puterea să modifice așa ceva... poate de aici de pe Comunitate se va trimite feedback-ul tău mai departe și vei vedea că a meritat tot stress-ul. - Viața-i prea scurtă ca să fim supărați pentru sume sub X lei/euro! (fiecare își stabilește valoarea lui X!)

FLo1
#StarMember
@Abonat: ”Viața-i prea scurtă ca să fim supărați pentru sume sub X lei/euro! (fiecare își stabilește valoarea lui X!)” Dacă e să tratăm problema superficial, corect, nu merită efortul irosit. Dar când înmulțești acel ”X” cu 12 luni dintr-un an, cu ani (chiar decenii) petrecute fără mulțumiri extraordinare din partea rețelei numărul 1, când mai vezi și astfel de ”reclame” împachetate încât să crezi altceva decât realitatea, când vrei să explici ”realitatea lor” și ți se șterg mesajele (probabil și acesta va fi șters)... când... începe să nu-ți mai pese decât de tine și fiecare cent din buzunarul propriu.

FaraUnID
Campion certificat
Oh da, calsicul "daca produsul nu este cahizitionat de la noi, nu putem garanta functionarea lui" dublat de privarea consumatorului de unul din drepturile sale esentiale Dreptul de a fi informat in mod complet, corect si precis, asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor oferite de catre operatorii economici, astfel incat sa aiba posibilitatea de a face o alegere rationala, in conformitate cu interesele lor, intre produsele si serviciile oferite si sa fie in masura sa le utilizeze, potrivit destinatiei acestora, in deplina securitate. Cat de gros trebuie sa fie soriciul prin birourile Orange?

Iulianp
Începător
Sautare Hai sa va zic eu una si mai specifica Orange Am Smart Plus 25 cica Number Share inclus pe smartwatch. Abonament facut in decembrie 2020 24 luni perioada contractuala pe numele sotiei. in februarie il cesionez pe numele meu, in aprilie activez number share pe ceas. acum in vine factura taxa dispozitiv secundar smartwatch 4G. Sun la ei. imi pare rau in urma cesiunii ati pierdut numbershare gratuit pe ceas. Pe contract de cesiune scrie mare Optiune number share 24 months free. Domnisoarele de la 300 ca ati pierdut-o nu aveti ce face asta este platiti. Le zic ca Scrie in contract! Nu domne nu aveti ne pare rau s-a pierdut. Acum am sesizare deschisa astept raspunsul scris sa pot sa le scriu celor de la ANPC. Revin cu rezolvarea cand o voi avea.

alexa32
Junior entuziast
Cu ajutorul anpc am rezolvat și eu. La o săptămână după ce am trimis sesizarea către anpc am fost sunat de cineva de la Orange și a fost stornata factura veche, cea mărită, plus o reducere lunara egala cu taxa number share pe toată perioada contractului. Practic am rămas la ceea ce scria pe site când am făcut contractul. Bonus... scuze si păreri de rău. Asa ca succes la anpc, se pare ca e cel mai bun oficiu de relații clienți Orange. Nu uita sa scrii în sesizare numărul ticketelor deschise la Orange și sa atașezi contractul și ce mai trebuie format pdf.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
@Iulianp, Fă o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro și le explici pe îndelete problema. Sper să rezolvi rapid problema. Succes!

Iulianp
Începător
Rezolvat, după ce am depus sesizare la 300 cu număr de înregistrare ,detaliere problema și cerere explicita de reducere de 2 euro dacă nu se mai poate activa gratuit cum scrie în contract am fost sunat în 3 zile de un reprezentant clienți și mi-au oferit o reducere de 2 euro pe toată perioada contractuala cu condiția sa fie activ Number Share pe smartwatch.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Foarte bine! Mă bucur pentru tine și este bine că ai scris aici, pentru a mai vedea și alții!