la 14-09-2024 10:23 PM
<span;>Buna seara! Mi-am activat optiunea internet 4G multiSIM, pe doua cartele fizice iar dupa cateva zile, cand mi-am dat seama ca Orange are in portofoliu aceasta optiune doar pentru marketing (nu primeam apeluri si smsuri pe cele doua dispozitive simultan, doar pe unul sau pe celalalt) am luat hotararea sa o dezactivez pentru ca doar ma incurca si astfel m-am deplasat intr-un magazin Orange, unde angajatul m-a asigurat ca mi-a dezactivat-o. In prezent desi nu sunt taxat pentru aceasta optiune dar ea figureaza activa in contul meu My Orange cu mentiunea ca nu poate fi dezactivata. M-am deplasat intr-un magazin unde 2 angajati nu au stiut de ce figureaza ca fiind activa si nu au stiut sa o dezactiveze. Am sunat la relatii cu clientii unde am primit acelasi raspuns. Intrebarile mele sunt: Angajatii Orange sunt foarte slabi profesional, nu fac o pregatire inainte? Este normal sa acceptam ca in contul nostru (My Orange) sa primim informatii eronate? Si o ultima intrebare, cu precizarea ca nu sunt paranoic, Orange isi intercepteaza clientii, sau un anume angajat face asta? Sa ma adresez politiei, ANPC-ului? Astept pareri. Va multumesc!
</span;>
la 20-09-2024 12:04 PM
Nu mi dau seama ce reprezinta comunitatea Orange. Nu stiu daca sunteti angajat Orange sau abonat ca si mine
la 20-09-2024 12:06 PM
Nu aveti posibilitatea sa vedeti contul meu, numarul meu?
la 20-09-2024 12:36 PM
Poți afla mai multe despre Comunitatea Orange de aici.
Cât despre mine, da, sunt angajat Orange și unul dintre moderatorii Comunității Orange, dar nu am acces la contul tău.
la 26-09-2024 03:09 AM
Buna dimineata! Am facut mai multe solicitari la Orange, prin care mi-am exprimat rugamintea sa-mi dezactiveze number share, am asteptat 5 zile lucratoare, dupa care au inchis cazul fara sa-l solutioneze. Am mai asteptat 5 zile, dupa care mi-au solicitat capturi de ecran cu problema desi am mai trimis aceste capturi altor, (la propriu 5 angajati). Trebuie sa astept din nou 5 zile. Am multe cuvinte urate in minte pe care as dori sa le folosesc tinand comt de incompetenta acestor angajati...
la 26-09-2024 03:49 AM
Salut,
Probabil este vorba despre ceva mai complicat decât o simplă dezactivare.
Va trebui să aștepți răspunsul acestora și sa îi contactezi periodic.
Cel mai bine ar fi sa îi contactezi in scris prin formularul de contact pentru a avea un număr al sesizării.
Având în vedere că ai cerut dezactivarea serviciului și având o sesizare in curs poți cere compensații și nu vei plati serviciul pe aceasta perioadă in care sesizarea nu este rezolvată.
Ne poți detalia care este problema și ce erori apar.
O zi frumoasa!
la 26-09-2024 03:54 AM
Am doua numere ale sesizarilor, nu unul. Oricum multumesc!
la 01-10-2024 04:34 PM
AU TRECUT 3 SAPTAMANI DE CAND AM FACUT PRIMA SESIZARE PRIN CARE SOLICITAM DEZACTIVAREA MULTI SIM 4G. (Nu s a rezolvat nici acum) Voi cei din comunitate ce parere aveti? Sa anunt presa, ANPC ul, politia, parchetul, ce sa fac? Am vorbit cu diversi angajati care nu au facut nimic, doar mi au dat sperante. O sa anunt presa pentru inceput
la 01-10-2024 07:29 PM
Timp de 3 saptamani, am purtat discutii cu 7 (la propriu) angajati Orange pe care i-am rugat sa-mi dezactiveze extraoptiunea internet 4g multisim. Niciunul nu a fost pregatit profesional sa-mi rezolve problema. (Mi-au solicitat capturi de ecran, m-au pus sa-mi dezactivez MyOrange, mi-au solicitat tot felul de informatii, DEGEABA). In aceasta seara am sunat la Orange cu o alta problema (Netflix). Nu-mi puneam nicio baza ca rezolv ceva nici cu Netflix nici vechea problema. Doamna MIRUNA DANCIU, mi-a rezolvat ce nu au reusit 7 colegi de-ai sai timp de 3 saptamani. Felicitari doamnei Miruna Danciu, de astfel de angajati are nevoie Orange, nu persoane care doar vorbesc frumos si te pun sa astepti cate 5 zile lucratoare si apoi alte 5 pentru ca stiu decat sa vorbeasca nu sa rezolve. BRAVOOO DOAMNA MIRUNA!👏👏👏👏👏
01-10-2024 07:49 PM - editat 01-10-2024 08:51 PM
Salutare!
Important este că cineva ți-a rezolvat problema, și că ai fost mulțumit! Să sperăm că pe viitor, lucrurile se vor rezolva mult mai repede și să nu mai fie nevoie de atâtea intervenții.
Baftă
la 01-10-2024 08:42 PM
Cred că ne încadrăm în categoria "orice faptă bună merită pedepsită". Păcat că a trebuit să aștepți atât timp.
la 01-10-2024 09:01 PM
Cred ca este normal sa critici incompetenta si sa lauzi profesionalismul. ( Ceilalti nu au facut nimic bun)
la 02-10-2024 05:50 AM
Buna,
Mă bucur că ai reușit.
Este adevărat că în serviciul clienți există și oameni foarte bine pregătiți de aceea trebuie sa insiști până dai de omul potrivit.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor