anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu primesc cod QR din My Orange pentru instalarea eSIM

Sun
Junior entuziast

Încerc să primesc un cod QR în My Orange (pe calculator) pentru instalarea eSIM (deocamdată am cartelă SIM). Primesc prin SMS un cod de validare pe care îl introduc în spațiul dedicat , după care apăs pe Continuă. Primesc mesajul "Felicitări! Cererea pentru activarea profilului eSIM pentru 07xxxxxxxx a fost inregistrata". Singura opțiune pe care o am este "Continuă cu instalarea profilului". Apăs și mi se deschide din nou fereastra prin care mi se solicită numărul de telefon pentru care doresc trecerea la eSIM. Îl selectez (e unul singur - același 07xxxxxxxx), după care apăs pe continuă și primesc alt cod de validare pe care dacă îl introduc și apăs pe continuă primesc din nou mesajul "Felicitări! Cererea pentru activarea profilului eSIM pentru 07xxxxxxxx a fost inregistrata", iar singura opțiune pe care o am este "Continuă cu instalarea profilului" pe care dacă apăs mi se deschide din nou fereastra prin care mi se solicită numărul de telefon pentru care doresc trecerea la eSIM. Și, uite-așa, mă învârt în cerc fără să primesc niciun cod QR (la Istoric SIM toate acțiunile menționate apar ca erori cu mențiunea că trebuie să sun la 300 pentru mai multe detalii). Am sunat la 300 și am fost trimis la un magazin Orange fiindcă, cel mai simplu când ceva nu funcționează din vina furnizorului e ca oamenii să fie puși pe drumuri. Știe cineva ce pot să fac pentru ca să primesc acel minunat cod QR în afară de a merge la Orange? Telefonul meu e compatibil eSIM și e achiziționat de la Orange. Mulțumesc!

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Sun, bun venit in Comunitate!!!

Din cate deduc, e o problema a sistemului, daca ai intrat intr-o bucla.

Noi suntem o comunitate a clientilor Orange, deci in acest caz nu prea avem cum sa te ajutam, tine de cei de la Orange, asa ca ori mai ai un pic de rabdare sa se rezolve problema de sistem, ori mergi la un Shop.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din păcate, așa cum ți-a spus și delfinaș, noi suntem doar clienți! Cred că tot în Shop va trebui să ajungi, dacă online nu vrea. Asta este! 

Probabil că ceva nu le funcționează în sistem.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Sun, s-a rezolvat situația?

Sun
Junior entuziast

S-a rezolvat. La Orange, unde am primit cod QR.

Muchalucha
Cunoscător

Exista acest tutorial. Eu am esim si doar esim, dar l-am obtinut de la Magazin. Nu am incercat sa generez. 

Eu din descrierea ta cred ca dupa validare nu te duci unde trebuie ca in tutorial. Astepti sa se emita codul cu succes. Tu nu mai respecti tutorialul de la minutul 0:33. 

https://youtu.be/oaGOZgzey28