anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela sim nu funcționează după ștergere esim

Andreea39
Începător

Bună ziua. Am dat resetare la telefon și ștergere esim și nu îmi mai funcționează cartela, ce se poate face?

1 Soluţie acceptată‚

Gabubu
Angajat Orange

Buna Andreea si bun venit in comunitate!
In cazul in care ti-ai sters profilul eSIM prin resetarea telefonului, ai 2 posibilitati.

1. Sa accesezi contul My Orange de pe un alt dispozitiv (pe Browser Web) pentru a solicita un eSIM, unde se genereaza un cod QR folosit pentru telefonul dvs.
2. Sa vizitati un magazin Orange Shop pentru asistenta si generarea codului QR pentru telefon.

Sper ca te-am ajutat si aceste informatii si iti doresc zi placuta!
Gabubu

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Explorator

Buna,

Daca ai șters profilul esim va trebui sa te deplasezi într-un Orange shop pentru a obține un nou esim sau un sim fizic.

Gabubu
Angajat Orange

Buna Andreea si bun venit in comunitate!
In cazul in care ti-ai sters profilul eSIM prin resetarea telefonului, ai 2 posibilitati.

1. Sa accesezi contul My Orange de pe un alt dispozitiv (pe Browser Web) pentru a solicita un eSIM, unde se genereaza un cod QR folosit pentru telefonul dvs.
2. Sa vizitati un magazin Orange Shop pentru asistenta si generarea codului QR pentru telefon.

Sper ca te-am ajutat si aceste informatii si iti doresc zi placuta!
Gabubu