la 05-12-2024 01:04 PM - editat ultima oară la 05-12-2024 01:22 PM de DanielaH
Bună ziua. Am dat resetare la telefon și ștergere esim și nu îmi mai funcționează cartela, ce se poate face?
la 05-12-2024 04:25 PM
Buna Andreea si bun venit in comunitate!
In cazul in care ti-ai sters profilul eSIM prin resetarea telefonului, ai 2 posibilitati.
1. Sa accesezi contul My Orange de pe un alt dispozitiv (pe Browser Web) pentru a solicita un eSIM, unde se genereaza un cod QR folosit pentru telefonul dvs.
2. Sa vizitati un magazin Orange Shop pentru asistenta si generarea codului QR pentru telefon.
Sper ca te-am ajutat si aceste informatii si iti doresc zi placuta!
Gabubu
la 05-12-2024 01:09 PM
Buna,
Daca ai șters profilul esim va trebui sa te deplasezi într-un Orange shop pentru a obține un nou esim sau un sim fizic.
la 05-12-2024 04:25 PM
Buna Andreea si bun venit in comunitate!
In cazul in care ti-ai sters profilul eSIM prin resetarea telefonului, ai 2 posibilitati.
1. Sa accesezi contul My Orange de pe un alt dispozitiv (pe Browser Web) pentru a solicita un eSIM, unde se genereaza un cod QR folosit pentru telefonul dvs.
2. Sa vizitati un magazin Orange Shop pentru asistenta si generarea codului QR pentru telefon.
Sper ca te-am ajutat si aceste informatii si iti doresc zi placuta!
Gabubu
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor