anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Solutie inlocuire rapida din strainatate eSIM si SIM pe abonamente business

Demetrio
Începător
Salutare!
Am Apple Iphone 12 Pro Max.
Activ un eSIM cu abonament voce si date mobile orange business (pe firma).
Activ un nano SIM fizic cu abonament voce si date mobile orange business (pe firma).
Cum procedez in situatia in care sunt in strainatate si am pierdut telefonul, mi-a fost subtilizat sau s-a stricat?
Ma refer la tranferarea eSIM pe un alt dispozitiv si inlocuirea de sim fizic?
In conditiile in care, majoritatea bancilor folosesc ca suport pentru home bank la autentificare sau la tranzactii, transmiterea de sms pe numerele de voce mobila.
Am vazut ca la persoanele fizice se poate solicita din contul My Orange un nou cod QR pentru profilul eSIM.
La persoanele juridice cum procedam?
Codul QR aferent profilului de eSIM generat prima data, este valabil si pentru transferul numarului pe alt dispozitiv?
Imi pun problema asta, pentru ca voi pleca pe alt continent si imi iau orice masura de precautie.
Va multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

Trixen
Explorator entuziast
Conform https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328, persoanele juridice pot doar vizualiza codul QR, nu il pot genera. Din asta eu inteleg ca doar persoana care se ocupa de relatia cu Orange din partea companiei tale poate solicita un transfer/un cod QR nou. Din experienta anterioara insa, poti cere sa ai un SIM fizic de rezerva, fara numar. In cazul in care ramai fara telefonul fizic in care ai SIMul activ, persoana care se ocupa de relatia cu Orange din cadrul firmei poate transfera numarul pe noul SIM.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Trixen
Explorator entuziast
Conform https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328, persoanele juridice pot doar vizualiza codul QR, nu il pot genera. Din asta eu inteleg ca doar persoana care se ocupa de relatia cu Orange din partea companiei tale poate solicita un transfer/un cod QR nou. Din experienta anterioara insa, poti cere sa ai un SIM fizic de rezerva, fara numar. In cazul in care ramai fara telefonul fizic in care ai SIMul activ, persoana care se ocupa de relatia cu Orange din cadrul firmei poate transfera numarul pe noul SIM.

Salut, Demetrio! Din motive de siguranta nu se poate face schimbarea de SIM din strainatate. Codul QR aferent profilului de eSIM generat prima data nu este valabil si pentru transferul numarului pe alt dispozitiv. Asadar, la schimbarea dispozitivului trebuie urmati pasii utilizati si pentru prima activare a eSIM-ului din cont.

OanaT
Începător
Buna ziua. Sunt intr-o situatie similara: mi-am pierdut telefonul, am cumparat altul, dar nu mai am acces la numarul de pe eSIM. Din contul Orange pot genera un nou eSIM doar daca intrduc codul primit prin SMS pe numarul la care nu mai am acces. Am nevoie urgenta sa folosesc numarul respectiv, cum se poate genera un eSIM nou fara sa ma prezint in magazinul Orange si fara sa am acces la numarul de telefon? Multumesc!

Demetrio
Începător
Pentru persoanele fizice, generarea unui e-sim se poate face din contul My Orange. Pentru persoanele juridice, sunt posibile doua optiuni: prezentarea cu act de identitate in magazinul fizic, sau solicitarea anticipata a unui sim fizic ,,blank'', pe care se poate activa numarul intr-o situatie nefericita, apeland responsabilul de cont al Orange. Nu stiu daca se poate si prin apelarea la serviciul relatii clienti.