anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Schimb sim -> esim yoxo

blackgothic90
Junior
Salut, azi s-a activat optiunea de a avea Esim pe yoxo. Am deja abonament yoxo activat, intrebarea e cum fac sa trec de la sim la esim cu yoxo deja activat. M-ar ajuta enorm sa nu mai am 2 telefoane.
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Update - Colegii noștri fac toate eforturile să lanseze posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM din aplicație (pentru clienții existenți) până la finalul anului. Dacă va fi mai repede, cu atat mai bine :). Oricum vom anunța și aici imediat ce vom avea noutăți. Până atunci, incepand cu 1 septembrie, aceasta schimbare se va putea face în orice Orange shop .

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

DanielaH
Moderator
@blackgothic90, mulțumim pentru întrebare. Vom întreba și noi colegii de la Yoxo și revenim cu un răspuns.

Anonim
Neaplicabil
Pentru clienții existenți o sa poți trece la eSIM din octombrie. Momentan e disponibil pentru activările Yoxo noi.

xclaudiu
Începător
Cat dureaza sa raspunda colegii de la Yoxo?

DanielaH
Moderator
@blackgothic90, această primă etapă a lansării eSIM pentru Yoxo se adresează doar clienților noi, deci momentan nu este posibilă trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții Yoxo existenți. Dar colegii noștri lucrează în continuare la îmbunătățitrea acestui serviciu și în etapa a 2-a a lansării va fi posibilă și activarea acestui beneficiu. Vă vom ține la curent aici, în Comunitate.

blackgothic90
Junior
Mersi mult Daniela! Mi se pare o functie usor de implementat si care ne-ar imbunatati considerabil experienta!

Fabianb
Junior
Salut. O experienta total neplacuta. Am aflat de dimineata ca Yoxo a lansat optiunea de a trece pe esim si am contactat serviciul clienti pentru a intreba cum se procedeaza(in aplicatie nu gasisem optiunea). Mi-au spus sa ajung intr-un magazin orange. Am fost, au incercat sa genereze codul QR, eroare… au incercat sa treaca abonamentul inapoi pe sim fizic, eroare. Iar acum nu mai am acces la numarul de telefon. (Asa e daca vrei mokaciune, yoxo nu tine de noi, daca vrei iti facem abonament - reprezentant orange) Au deschis ticket la tehnic, astept solutionarea problemei. Deci mare atentie. Inca nu sunt pregatiti, nu au proceduri… Sper sa nu raman fara telefon peste weekend.

DanielaH
Moderator
@Fabianb, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația ta. Ai încercat activarea eSIM pentru un abonament nou Yoxo sau pentru unul existent?

Fabianb
Junior
Pentru un abonament existent. P.S. Chat ul yoxo nu functioneaza! Foarte greu de luat legatura cu echipa yoxo(cei de la orange nu au nicio treaba, cu toate ca este serviciu orange..)

DanielaH
Moderator
Cum spuneam mai sus, această primă etapă a lansării eSIM pentru Yoxo se adresează doar clienților noi, deci momentan nu este posibilă trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții Yoxo existenți. Va fi în curând posibilă și această modificare, dar încă nu avem o dată de implementare. Vă vom ține la curent aici când vom avea mai multe informații.

Fabianb
Junior
Am inteles, dar din pacate nu este specificat clar pe site, iar descrierea din update-ul aplicatiei se intelege altceva

DanielaH
Moderator
Update - Colegii noștri fac toate eforturile să lanseze posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM din aplicație (pentru clienții existenți) până la finalul anului. Dacă va fi mai repede, cu atat mai bine :). Oricum vom anunța și aici imediat ce vom avea noutăți. Până atunci, incepand cu 1 septembrie, aceasta schimbare se va putea face în orice Orange shop .