anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare generare eSIM din aplicatia My Orange

joco13xxl
Junior

Buna ziua. As dori sa trec pe eSIM si am incercat generarea in aplicatia My Orange pe calculator. Dar cand introduc numarul de telefon, casuta de introducere ramane incercuita cu rosu si nu pot sa dau click pe "continua" ca sa trec mai departe. Precizez, ca indeplinesc toate conditiile prevazute de politica Orange. 

Am vorbit pe chat cu operatorii, am sunat chiar si la Serviciul Clienti pe 300, dar singurul sfat era sa merg la un Orange Shop. Problema este, ca din cauza programului de lucru nu ajung in timpul orelor de functionare. Stiu din experienta ca pot genera ei codul QR, ca asa am procedat cu 2 numere de telefon de la firma, dar operatorii mi-au zis, ca nu se poate - poate se face diferentiere intre abonamentele pe persoana juridica si cele pe persoana fizica. Nu inteleg de ce este asa de complicat sa rezolvi o problema asa de simpla?

A gasit cineva vreo solutie pentru problema asta?

 

1 Soluţie acceptată‚

joco13xxl
Junior

Salut. S-a rezolvat problema! Am facut sesizare, ca sa se verifice contul meu orange. Am primit raspuns, ca am devenit administrator pe contul meu la 1 martie…desi eu nu-mi amintesc, ca as fi umblat la setari si nici nu m-am gandit ca n-as fi admin pe contul creat de mine 🤔 N-am putut genera eSIM din cauza conditiei, ca trebuie sa fi admin de cel putin 30 de ziile.

In fine…ma bucur, ca am reusit, dar sunt putin nemultumit de toata birocratia si politica orange cu conditii, care sincer mi se par aiurea 🥺

Normal era, ca in prima zi de abonament sa pot cere si activa eSIM-ul, fara cereri si conditii.

@RafaHelper la mine inca nu apare optiunea “Schimbare SIM”, ca la tine…dar inca nici n-am nevoie :))

Multumesc pentru ajutor si timpul acordat 🙏

 

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

RafaHelper
#StarMember

Salut @joco13xxl

Poti încarcă o poza sau captura de ecran cu eroarea din My Orange?

Salut. Da, desigur.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut joco13xxl.

In mod normal, generarea acelui cod QR pentru eSIM se face in Shop. Varianta din My Orange (momentan nefunctionala) este o varianta alternativa.

Problema e simpla, insa, din pacate, singura solutie in contextul actual este un drum intr-un Orange Shop.

Personal nu recomand eSIM in general, tocmai pentru ca, in ciuda aparentelor, este mai putin “flexibil" decat un SIM fizic. Dar asta e doar parerea personala.

Client Orange

Salut arsradu.

Multumesc pentru raspuns. Cauza pentru care as vrea sa trec pe eSIM este faptul, ca mai am un numar Prepay si as dori sa folosec amandoua numere in acelasi telefon. Cel mai apropiat Orange Shop este la 28 de km, dar problema ceea mai mare este, ca nu ajung acolo in timpul orelor de functionare din cauza programului meu de lucru. Din acest motiv ceea mai simpla solutie ar fi generarea eSIM-ului din aplicatie.

RafaHelper
#StarMember

Merci, din ce observ ceva nu e ok la tine, la mine cand dau click in aceea căsuța îmi apare o lista cu toate numerele de pe cont si sa aleg numărul din lista. Eu nu pot sa introduc numărul manual ca si tine. 

Ce browser folosești? Este actualizat la ultima versiune?

Numărul tau este cu abonament oferit de Orange Romania sau Orange Romania Communications?

RafaHelper
#StarMember

@joco13xxl de cat timp ti-ai creat contul My Orange pentru numărul unde vrei sa treci la eSIM?
O alta diferența intre contul tau si al meu e lipsa meniului "Schimbare SIM". 

RafaHelper_0-1680264850116.png

joco13xxl
Junior

Am incercat in mai multe browsere: Chrome, Safari, Firefox...am incercat chiar si pe windows, si pe mac, toate actualizate la ultima versiune.

Am abonament Orange Romania, Smart Plus 20 si am un singur numar in abonament. Cand dau click pe casuta e goala, imi apare un submeniu "Introduceti numar" si pot sa introduc manual numarul in casuta.

Cand am vorbit cu Serviciul Clienti, au verificat si mi-au confirmat, ca numarul meu este eligibil pentru eSIM si indeplinesc toate conditiile necesare.

@joco13xxl din punct de vedere al abonamentului, da este compatibil dar practic exista o eroare pe contul tau. 

Întrebam de cat timp ai contul creat in My Orange?

joco13xxl
Junior

Abonamentul este activat din luna februarie, dar contul My Orange este creat de nici nu stiu cand, dar foarte demult. Sunt client orange de foarte mult timp, am avut abonament, dar am trecut pe Prepay, cand am fost plecat din tara. Acum am decis sa trec inapoi pe abonament, mai ales din cauza NumberShare-ului si a eSIM-ului.

Deci contul meu este creat si numarul adaugat in cont de mai mult de 30 de zile, sigur.

Am intrat pe My Orange la abonamentul de la firma, dar si acolo lipseste meniul "Schimbare SIM"

Merci! Una dintre condiții pentru a activa eSIM din contul tau era sa fi trecut 30 de zile de cand contul My Orange este creat. Având in vedere cele menționate de tine pare a fi o situație punctuala si trebuie făcute verificări la nivel de cont. Iți recomand sa faci o sesizare din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/ pentru a se verifica situația ta. 

O alta întrebare ar fi daca au trecut 30 de zile de la prima factura generata pentru noul abonament având in vedere ca a fost făcut in februarie?

Mai multe detalii despre condițiile de activare eSIM găsești si aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-solicita-trecerea-la-esim-din-contul-meu-my-orange-15328

30 de zile de la prima factura generata pentru noul abonament?  Prima factura de 0 lei a fost generata pe 27 februarie. Chiar nu inteleg conditiile astea impuse de Orange 😞 De ce nu se poate cere eSIM din prima zi de abonament, doar ma oblig pentru 12 sau 24 de luni, ca sa fiu clientul lor

O sa fac sesizare oricum ca sa se verifice situatia mea. 

 

 

 

Ce te-am întrebat mai devreme despre cele 30 de zile de la factura e doar o presupunere. Nu exista in termeni si condiții, doar încerc sa îmi dau seama de ce nu apare numărul tau direct in aceea căsuța si daca ar putea exista o extra condiție.

joco13xxl
Junior

@RafaHelper multumesc pentru raspunsuri. Nici eu nu pot sa-mi dau seama, care este problema. Sper sa se rezolve...revin cu un update, daca reusesc 🙂

 

Cu drag, așteptam vesti de la tine.