anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Codul QR nu apare nici direct pe web nici in aplicatie.

MDavid
Junior

Salutare tuturor,

De o saptamana am o problema cu abonamentul nu se mai conecteaza pe nici o retea din SEE.. Fiind plecat in strainatate fara nr. de telefon nu pot sa fac nici o plata etc pt ca nu primesc mesajele. Totul este activat Roming samd, Telefonul este S23Ultra, Pasi pentru activare esim au fost facuti dar in portal daca dau refresh la pagina apare pe un (ceas) activare e-sim.. dau pe el si ma pune sa fac pasi de a adauga nr de tel pt. a primi sms etc.. am sunat in Ro .. au zis sa trimit mail.. am tirmis mail cu mentiunea ca nu pot sa fiu contactat pe nr de ro doar pe cel de strainatate sau email si se pare ca nu intereseaza pe nimenimi nimic. Cartela evident ca nu mai e activa prin activare de esim si nici inainte nu mai functiona? ce e de facut.. este normal asa ceva? 

cu stima

1 Soluţie acceptată‚

MDavid
Junior

In cursul zilei de 28.. am sunat din nou la serviciul clienti au zis ca este totul in regula. Am deconectat modemuri, reset la google chrome etc ca intr-un final din a doua incercare sa imi apara codul de QR. Dupa scanare a durat aproximativ 1 ora pana sa facut conectiunea si am primit si smsul ca instalarea sa efectuat cu succes. Tot raul spre bine... deci sa REZOLVAT. 

Multam de raspunsuri si incercarea de a ajuta!

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

delfinas
#StarMember

Daid, bun venit in Comunitate!!!

Activare eSIM implica si primirea unui SMS, ceea ce e imposibil, daca nu ai semnal pe telefon.

De cand esti pecat din tara? CE abonament ai?  Banuiesc ca esti, dupa numarul de telefon (ar fi bine sa nu-l faci public) client ORO

@delfinas: DA, numărul este de Orange România. 

Salut, smsul a fost primit dar QR-ul nu se afla in sistem. Abonamentul il am de 7 ani, romingul activat, problema era cartela si deaia am.zis sa trec in e sim. Si cu greu am reusit sa fac toti pasii dar fara qr nu pot instala "modulul". Si la contact orange pe varianta email te pune sa alegi o categorie si nu functioneaza.. fsra alegerea categoriei nu poti sa trimit un email 😅

FLo1
#StarMember

@MDavid: Bun venit în Comunitatea Orange. Orange NU trimite SMS-uri pe numere internaționale, iar dacă nu ai un număr funcțional de România ... ghinon. Orice activare (de SIM sau eSIM) TREBUIE făcută în țară, altfel rămâi cu ochii-n soare. Dar cum accesul la roaming îți este restricționat, nu poți primi nici acel SMS de validare eSIM. Numai bine.

Salut ms de raspuns, dar dupa cum am spus am facut toti pasi inclusiv smsul de activare e sim. Dar nu apare codulQR in aplicatie. Daca dau click pe clopotel nu se intampla nimic.

DanielaH
Moderator

@MDavid, s-a rezolvat situația?

Din pacate nu, de 1 saptamana astept un raspuns per email de la suportul.clienti. in urma cu doua zile am sunat la departamentul asistenta au zis ca e inregistrata cererea etc si sa astept raspuns de la ei. Practic de 10 zile nu pot folosi nr de telefon si sincer nu ma gandeam ca o sa am asa o experienta cu echipa Orange. In afara de asta daca incerc din portal sa ii contactez pe email gand trebuie sa aleg categoria nu pot selecta nimic, ramane blocat in categorie  si atat.

MDavid
Junior

In cursul zilei de 28.. am sunat din nou la serviciul clienti au zis ca este totul in regula. Am deconectat modemuri, reset la google chrome etc ca intr-un final din a doua incercare sa imi apara codul de QR. Dupa scanare a durat aproximativ 1 ora pana sa facut conectiunea si am primit si smsul ca instalarea sa efectuat cu succes. Tot raul spre bine... deci sa REZOLVAT. 

Multam de raspunsuri si incercarea de a ajuta!

Bine că s-a rezolvat!!!

Mulțumim și noi pentru confirmare și feedback! Mă bucur că s-a rezolvat.

Te mai așteptăm în Comunitate.