la 24-01-2023 03:30 AM - editat ultima oară la 25-01-2023 09:00 AM de DanielaH
Buna seara, am și eu următoarea problema : am achiziționat un Smartwatch Huawei GT3 se conectează la telefonul meu Oppo find X5 pro, dar nu mi afișează nici un fel de notificare din telefon pe ceas, și nu pot aproba din aplicație sa facă asta. Atașez poza. Ce as putea face? Daca se poate un răspuns. Mulțumesc mult.
la 24-01-2023 11:20 AM
Nope Radule, nu se aplică aplicațiilor din "store", oricare ar fi acel store. În plus nu am vazut ecranul cu eroarea la activarea notificărilor. Deci cât notificările sunt off.... restricțiile vor continua.
la 25-01-2023 09:03 AM
@Alynutzaa90, ne bucurăm că ai rezolvat și te mai așteptăm în Comunitate.
Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, marchează-l pe cel mai bun ca soluție.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor