anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Number share apple watch ultra orange

vPilu
Junior

Salut,

 

Am incercat sa activez number share din aplicatia Watch de pe iPhone dar imi ramane pagina alba cand isi face redirect catre orange.

Conexiune la internet am. Am incercat si din My Orange app dar nu gasesc optiunea, chiar daca abonament persoana fizica si sunt admin. Am incercat si reinstall de app.

 

Mersi

21 Răspunsuri 21

vPilu
Junior

Poza cu ecranul alb

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Browserul e cumva în Desktop mode? Daca da, poți să încerci și fără?

Client Orange

Orange se deschide intr-un webview in cadrul

aplicatiei Watch. Nu se deschide browser-ul native al telefonului.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Ai dreptate. My bad. Și presupun că nu e scrollabil, nu? Adică mai e ceva interesant spre dreapta sau asta e tot?

Client Orange

Partea alba nu este scrollabila. Pot da click pe categoriile alea de sus, sa ma loghez, dar chiar si asa nu imi apare optiunea de number share dupa. Ma duce direct la pagina principala Orange in cadrul aceluiasi webview. Mentione ca am incercat unpair la ceas, reinstall de My Orange, incercat si din aplicatia Orange. Acelasi rezultat…

Anca07
#StarMember

Buna,

Smartwatch-ul caruia vrei sa ii asociezi un numar, este achizitionat din Europa sau din afara ei?

vPilu
Junior

Europa. De la emag. Ecranul acela alb imi apare dupa ce selectez Set up mobile service din watch app.

Esti autentificat in contul tau, pe pagina in care esti redirectionat? Ar trebui sa fii redirectionat catre contul tau pentru a confirma activarea serviciului Number Share.

Si inca un lucru important, este valabil doar pt clienti persoane fizice (sper sa nu gresesc, insa asa stiam).

Si daca ma loghez din acea pagina unde am zona aia alba, tot nu imi apare optiunea de number share.

Alx09
Junior

Am exact aceeasi problema, ceas achiziționat ieri, model EU. Am sunat la Orange, am trimis screenshot la Serviciul Clienți, am și fost pe la Shop, am înțeles ca e o problema raportata de cateva zile și ca...trebuie sa așteptăm. 😐 

Si nu a putut fi activat de catre cei de la Serviciu Clienti?

Mi-au cerut screenshot și n-au mai revenit după. 

RazvanCotet
Începător

Exact la fel pățesc și eu, încercat chiar acum. Tot același model de ceas, aceeași problemă.

Alx09
Junior

Tocmai le-am facut o vizita la sediul central din Cluj. Mi-au zis ca se stie de problema si ca e tot sistemul picat, deci nici de la ei nu pot accesa nimic legat de Number Share. Mi-au recomandat sa incerc iar zilele viitoare in speranta ca se va remedia, ca e deja escalata situatia mai sus.