anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot primi apeluri pe Apple watch

IuliaP
Începător

Buna ziua. Am achizitionat de curand un Apple Watch SE2, cu e-sim. Am activat cu succes Number Share. Nu pot primi apeluri pe Apple Watch atunci cand telefonul este oprit sau nu este conectat via bluetooth la ceas. Am actualizat atat IOs-ul cat si WatchOs-ul. Am verificat existenta semnalului. Am restartat  telefonul, ceasul,  conexiunea de bluetooth etc. Mentionez ca pot initia apeluri de pe ceas, fara probleme, cu telefonul oprit. Am apelat serviciul de relatii cu clienti, care m-a sfatuit sa resetez conexiunea bluetoth (ceea ce am facut, fara sa am vreo rezolvare la problema mea care nu pare sa aiba legatura cu bluetooth-ul ci cu conexiunea celulara). Mi s-a raspuns ca se va transmite "solicitarea" mai departe. 

Pentru ca am mari indoileli daca problema mea a fost inteleasa in cadrul Call Centre-ului, va transmit si in scris solicitarea mea, in speranta unui raspuns cat de cat la obiect. Multumesc anticipat.

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Salut,

A functionat vreodata de cand ai luat ceasul? Si doar pentru confirmare, functioneaza atunci cand e langa telefon si conectat prin BT?

Momentan problema pare cellular, intr-adevar. Dar e posibil sa fie si un bug de WatchOS.

De asemenea, de mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, din pacate, nu putem prelua niciun fel de solicitari. Dar putem sa incercam sa te ajutam cu un sfat/debugging astfel incat sa vedem de unde e problema.

Client Orange

Multumesc pentru raspuns si pentru clarificare. Am sperat ca cei de la Orange sa aiba legatura cu acest forum. Cred ca incep sa ma lamuresc cumva. Exista un delay considerabil intre momentul in care telefonul se inchide sau se pierde legatura bluetooth si momentul in care incep sa primesc apeluri (cam 5-10 minute) - desi indicatorul de semnal in retea arata bine. Asta e destul de deranjant mai ales cand ma misc prin casa, de exemplu. Mai cercetez. Numai bine!

Exista o legatura, binenteles. Dar ea e oarecum tangentiala. 🙂 In sensul ca, cu toate ca exista angajati Orange aici in Comunitate, ei sunt mult mai putini decat restul membrilor (utilizatori/clienti Orange) si in general sunt parte din staff-ul Comunitatii (moderatori/community managers), nu neaparat persoane care te pot ajuta in mod direct cu solicitarea ta.

Intrucat problema e intermitenta, e posibil sa fie si un bug de soft. In cazul asta, n-ar fi rau...cand ai ocazia, sa le dai un telefon si celor de la Apple la numerele: ‭0800 894 847‬ sau ‭0800 400 138‬. Apel gratuit. Au suport si in limba Romana si sunt foarte amabili. Dar asta eventual incepand de maine dimineata. Nu cred ca au program in weekend.

Eu zic ca n-ar strica o intrebare si la ei. Poate e ceva ce poti seta pe partea ta ca sa rezolvi intr-o oarecare masura problema asta, si daca e intr-adevar un bug, iarasi, ei te pot ghida mai departe cum poti sa trimiti un feedback catre Apple. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Iulia, s-a rezolvat situația?