anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Decodare dupa introducere eSIM iPhone

Matt
Junior entuziast
Stie cineva daca informatia din poza este corecta? Am gasit-o pe un site mai ciudat si vreau sa stiu daca a activat cineva un eSIM pe iPhone dupa 21 februarie 2020 si daca i s-a decodat telefonul automat.
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Daca alegi sa iti instalezi un profil de eSIM pe telefoanele Apple iPhone compatibile cu aceasta tehnologie (gasesti modelele aici https://www.orange.ro/servicii/esim/) vei putea beneficia de decodarea gratuita a telefonului, indiferent de modul in care acesta a fost achizitionat.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Decodarea este finala. Poti pune orice SIM sau eSIM in telefon (nu conteaza ca e Orange Romania, Vodafone UK, ATT (SUA) sau MTN Africa de Sud).

In urma cu niste ani (nu stiu daca programul respectiv mai este in vigoare), in SUA se puteau cumpara (de la magazine gen Best Buy) in care cumparai telefonul la un pret mai mic (cred ca cu 10% sau 20%), necodat, DAR se coda in prima reatea la care te conectai (cum bagai SIM-ul, cum se bloca in reteaua respectiva). Buba era intr-un fel daca operatorul era MVNO (gen Lycamobile) si folosea antenele mai multor operatori fizici (ATT, Verizon sau T-Mobile in orice combinatie).

Dana12341
Începător

Eu am fost intr-o situatie similara, iar cei de la Orange Store mi-au spus ca nu exista asa ceva si ca trebuie sa platesc taxa de 450 lei, telefonul fiind sub perioada contractuala.

Salut, @Dana12341 !

Ce model de telefon ai încercat să decodezi? 

Dacă folosești un telefon Apple și alegi să îți instalezi un profil de eSIM vei putea beneficia de decodarea gratuită a telefonului. 

Iphone 13, exact acest lucru le-am spus reprezentanților din orange store, dar mi s-a comunicat foarte sec ca fara plata decodarii nu exista asa ceva altfel, ca sa citez "toata lumea si-ar decoda gratuit telefonul".l, telefonul meu fiind intr-adevar la inceput de contract. Short long story am ales sa ii fac retur si sa ma retrag din contract. Sunt inca in cele 14 zile de la incheiere, ca sa zic asa. Anyways, am inteles si am plecat  insa ce m-a deranjat cu adevarat a fost faptul ca aproape m-au dat afara din shop. Privirea domnului de acolo aproape ca a spus totul, si nu, nu sunt vreo sensibila. Era un domn in varsta inaintea mea si i-au spus ca daca nu mai are treaba cu ei sa se ridice si sa plece ca sunt si alti clienti care asteapta. Chiar, unde pot fi reclamate astfel de "comportamente"?

Salut, @Dana12341 !

Ne pare rău pentru situația întâmpinată, activarea serviciului eSIM este gratuită, iar după instalarea profilului se produce și decodarea telefonului în mod automat.

Pentru reclamații și feedback, te rugăm să accesezi formularul de contact de aici: https://www.orange.ro/contact/ .

 

Probabil că ai nimerit un consultant mai puțin pregătit. Uite cum a fost la mine:

Anul trecut în mai, mi-am prelungit abonamentul pentru un iPhone 12, care a venit blocat în rețea. La nici o lună de la achiziție am intrat în My Orange unde am bifat trecerea de la SIM fizic la eSIM. Am stat vreo 10 minute fără semnal, apoi mi-am instalat profilul eSIM și am scos vechea cartelă fizică din telefon. Totodată am primit și sms-ul care mă anunța că telefonul a fost decodat automat. Vara asta am mai instalat un eSIM în Albania, pe lângă eSIM-ul meu și totul a funcționat ca la carte.

Ca beneficiu extra, recomand să folosești eSIM în general. Dacă îți blochezi accesarea Control Center-ului atunci când telefonul este blocat, un eventual hoț nu îți poate pune telefonul în mod flight și nici elimina cartela SIM fizică, care nu mai există, deci nu poate opri funcționalitatea Find My

Unul din motivele pentru care recomand eSIM (printre altele): securitatea sporita indirecta. Spun indirecta deoarece SIM-ul nu poate fi scos, deci telefonul ramane conectat la retea si poate fi gasit.