anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

ACTIVARE ESIM

user_16504414
Junior

BUNA ZIUA ! AJUTATI-MA VA ROG DACA STITI !

VREAU SA IMI ACTIVEZ UN ESIM DIN CONTUL MY ORANGE, AM URMAT PASII DIN ACEL VIDEO INSA LA UN MOMENT DAT CAND IMI SCRIE INTRA AICI CA SA ACTIVEZ ESIM MA DUCE PE PAGINA DE INCEPUT NU MA DUCE LA URMATORUL PAS SI ANUME ACELA IN CARE TREBUIE SA SETEZ SOFTUL (ANDROID SAU IOS) ! ARE CINEVA IDEE UNDE AS PUTEA SA INTRU CA SA IL ACTIVEZ ?

16 Răspunsuri 16

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ca solutie alternativa, pana se rezolva problema din My Orange, poti sa faci o vizita intr-un Orange Shop si sa-l activezi de acolo.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Pentru activarea eSIM, telefonul trebuie conectat la WiFi.

Un mic tutorial, poate te ajuta:

https://comunitate.orange.ro/t5/tutoriale/serial-tutorial-episodul-15-cum-activez-un-esim-din-my-ora...

 

ESTE ACTIVAT WIFI PE TELEFON.....NU MERGE DIN SITE... E O PROBLEMA PE PAGINA CEVA...AM CITIT SI IN COMMENTURI LA ACEL VIDEOCLIP IN CARE TE INVATA CUM SA FACI... TOT ASA ERAU 2 BAIETI CARE AVEAU PROBLEME DUPA ACEL PAS..

Din pacate, nu am telefon compatibil eSIM si nu stiu sa explic pasii din aplicatie (daca sunt si cat de difieriti sunt).

RafaHelper
#StarMember

Salut @user_16504414

Daca te referi la acest video https://www.youtube.com/watch?v=oaGOZgzey28
după ce iți alegi numărul pe care vrei sa il activezi trebuie sa mergi in categoria Istoric SIM si sa verifici daca cererea ta are status SUCCES, după acest pas iți va apărea o notificare ca in imaginea de mai jos

RafaHelper_0-1699266904804.png

Daca nu iți apare notificarea, din partea dreapta sus a contului selectează numărul tau de telefon asta daca ai mai multe numere pe contul My Orange.

Apoi poți continua procesul.

Sa ne spui daca ai reușit si te rog nu mai scrie cu majuscule pentru ca in scris asta înseamnă ca tipi la noi. 😊

sunt la munca si asa folosesc calculatorul :)) scz....da imi arata succes acolo....iar cand dau pe notificarea aceea ma trimite iar la primul pas....

@user_16504414 ai încercat sa te deconectezi si sa te autentifici din nou in contul My Orange iar apoi sa dai click din nou pe notificare? Poti încerca si de pe telefon dar sa intri din browser nu din aplicația My Orange.

AM INCERCAT AMBELE VARIANTE SI DEGEABA 😞 SI IERI SI ASTAZI

 

Salutare, @user_16504414 ! Am testat și eu procesul de activare eSIM și nu am întâmpinat erori. 

După ce am selectat numărul de telefon, am primit prin SMS codul de verificare pe care l-am introdus în My Orange. Am apăsat butonul Continuă, iar după aproximativ 10 minute de așteptare, am facut refresh paginii și am avut opțiunea de a selecta tipul device-ului utilizat (Android sau IOS), iar ulterior mi-a apărut codul QR necesar instalării.

GeorgianaD_0-1699270775010.png

Îți recomand să reiei procesul de activare, însă fară să părăsești pagina din My Orange.

 

am asteptat si 20 de min si nimic.... pana la urma am dat revenire la sim si o sa ma duc intr-un magazin sa vb 🙂

multumesc frumos oricum

Dacă reintroduci numărul în secțiunea dedicată, primești mesajul că "Există deja o cerere în curs de procesare"?

acum nu...pt ca am dat revenire la cartela sim

 

Îmi pare rău pentru situație. Sper să rezolvi cât mai repede și te așteptăm cu noutăți.

Salutare,

Ai ajuns la pasul în care primești codul de verificare prin SMS?