anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A fost lansat eSIM pentru Yoxo - 26.08.2021

simple_dreams
Senior
De azi eSIM la Yoxo
https://www.yoxo.ro/esim/
Momentan pentru activările noi. Din octombrie și pentru clienții existenți care vor migrare la noua tehnologie.
29 Răspunsuri 29

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@simple_dreams mulțumim mult pentru topic. Vă ținem la curent cu următoarele etape ale lansării.

Vio73
Campion certificat
O veste excelentă pentru cei care dețin acest tip de abonament!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Revenim cu un update referitor la trecerea de la SIM la eSIM pentru clienții existenți: începând cu 1 septembrie se va putea face în shopurile Orange. Iar până la finalul anului colegii fac toate eforturile să lanseze și în aplicație posibilitatea trecerii de la SIM la eSIM. Dacă va fi mai repede, cu atât mai bine. Oricum vom anunța aici, în comunitate, imediat ce vom avea noutăți.

Lucian60
Junior entuziast
@MihaelaC ,eu sunt client de 10 zile pot trece pe eSIM,sunt client nou? Multumesc pentru raspuns !

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@Lucian60 așa cum am menționat și pe celălalt topic, dacă îți dorești eSIM acum, de la 1 septembrie o să poți face trecerea dacă mergi într-un Orange shop și pentru a funcționa trebuie să ai un telefon compatibil eSIM.

Lucian60
Junior entuziast
@MihaelaC,multumesc mult pentru suport.

a_d_y
Junior entuziast
Întrebare. Am migrat de la un abonament deja cu eSIM către unul nou Yoxo . Se menține eSim? sau o sa trebuiască sa vin din nou în shop? Mulțumesc

DanielaH
Moderator
@a_d_y, dă-ne te rog, mai multe detalii. Numărul este migrat deja sau este în proces de migrare? Dacă ai cerut trecerea la Yoxo după data de 26 august, în aplicație existau deja variantele SIM clasic și eSIM, deci puteai alege eSIM.

a_d_y
Junior entuziast
Am deja eSIM pe abonamentul existent si cand am facut migrare nu mi-a aparut daca pot migra pe sim sau eSIM

a_d_y
Junior entuziast
Totul in regula. Vreau sa-ti multumesc aici pentru implicare si raspunsuri 🙂

DanielaH
Moderator
Cu mare plăcere, a_d_y! Te așteptăm cu feedback după finalizarea migrării la Yoxo.

Johanna
Începător
Salutare tuturor, Intampin o problema la activarea unui abonament nou yoxo, metoda cu esim. Nu vrea sa se instaleze pe un S21 Ultra SM-G998B. Am incercat si manual de mai multe ori, dar apare eroarea din imagine. Cod eroare: SVR_8.2.6/3.8 Stiti cumva cum se poate rezolva? Multumesc.

DanielaH
Moderator
@Johanna, bun venit în Comunitate! Fiind vorba de o problemă punctuală care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. P.S. Am văzut că ai expus problema pe mai multe topicuri. Pe unul este suficient 🙂 Le vom șterge pe celelalte pentru că ne dorim să nu avem duplicate. Mulțumim pentru înțelegere.

Johanna
Începător
Bună Daniela, Am răspuns la email. Mulțumesc.