anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce se aprinde intermitent ledul rosu LOS pe router

Alcorul
Junior
Ledul rosu cu indicatia LOS de pe router clipeste intermitent si nu mai am internet si tv
8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember
@Alcorul: Bun venit în Comunitate. LOS roșu și intermitent = probleme cu semnalul pe fibră. Ori nu emite furnizorul semnal (mai rar) ori mai degrabă e întreruptă undeva. Întreruperea poate însemna si o simplă îndoire a fibrei la 90⁰. Verifică traseul fibrei până unde ai acces la ea, iar dacă nu sunt probleme atunci o sesizare la serviciul clienți este singura variantă de rezolvare. Succes.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Este posibil să ai o problemă cu intrarea de la fibră și este bine să miști un pic de mufa respectivă. Dacă tot nu funcționează, dă-i și o repornire, iar în final, apelează la 300, ramura asistență ( 1-3-2) și sper că vei rezolva relativ repede. Baftă!

Buna seara am incercat cu mama mea sa sunam la numarul 300 dar nu era corecta trebuie sa mai punem ceva numere pe langa 300 pentru ca avem aceeași problema ca @Alcorul 

Daca suni din alta retea încearcă 0374300300, sau prin chat din contul my orange

RafaHelper
#StarMember
Salut @Alcorul, Daca nu ai umblat la router pentru a deranja cablu de fibra optică cel mai probabil exista un deranjament in zona ta. Eu cand am avut problema ca a ta nu a fost de la routerul meu ci de la operator, exista un deranjament in zona. In astfel de situații cel mai bine e sa suni la relații clienți si sa anunți deranjamentul sau sa afli daca există deja raportat un deranjament.

DanielaH
Moderator
@Alcorul, s-a rezolvat situația cu routerul?

Alcorul
Junior
Da. S-a rezolvat in 5 min. cu ajutorul echipei tehnice. O seara placuta!

DanielaH
Moderator
Mulțumim că ai revenit cu feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.