anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Router Huawei B311-221

GeluBv
Junior

Bună ziua!
Din data de 10.07.2023 fac sesizări multiple, atât pe call center 0374300300 cât si pe adresa de mail din www.orange.ro și nimeni nu se pricepe pentru următoarea problemă:
Dețin abonament internet, router B311-221 Huawei cu cartelă nr 0374.....6 care întrerupe internetul fix la orele 22,00. Si in timpul zilei ”cade”, dar zilnic la orele 22,00 este un fenoment care nu a mai fost întâlnit. Toți tehnicienii Orange (vreo 7) mi-au spus: să dau ”reset” la router, să trec din 4G pe 3G, , etc. Am setat , desetat si resetat zilnic (ora, fabrică, parental, rețea, etc) și tot nu se rezolvă problema.    Apropos, am schimbat si cartela, la indicațiile unui tehnician din call center, și tot degeaba.

În afară de cerere reziliere contract, știe cineva cum s-ar putea rezolva problema?
Vă mulțumesc!

11 Răspunsuri 11

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Din cate stiu, se opresc anumite frecvente pe timpul noptii. Nu stiu daca ai ce sa faci in sensul asta. Pe telefon functioneaza totul ok la aceeasi ora?

Client Orange

GeluBv
Junior

Am setare de actualizare la orele 3-5 dimineața. Nu este această setare. Altfel, nu are cum să fie zilnic ...orele 22

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nu inteleg. Nu am zis ca ar fi vreo setare. Ce legatura au actualizarile cu inchiderea anumitor frecvente pe timpul noptii? :))

Client Orange

Au legătură, sunt setari de oră, parentale, etc. Dar se pare că nu știu să mă adresez

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ok, scuze. Incerc doar sa inteleg de ce crezi ca setarile routerului tau ar avea vreo legatura cu ora la care sunt inchise anumite frecvente de catre Orange. Unul e controlat de tine, celalalt e controlat de Orange.

Client Orange

Exact! Eu am facut tot ce s-ar putea face, iar de la call center spun că nu se știe...

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nu se stie....sau nu vor sa-ti dea un raspuns concret. Pentru ca ar cauza foarte multe reclamatii.

Am mai avut mai demult un topic similar aici. Din pacate fara o solutie concreta.

Poti incerca inlocuirea/upgrade-ul routerului. Din cate stiu, modelul B311 e destul de problematic. Saau...in caz ca problema se manifesta doar cu camerele, posibil sa tina si de capacitatea lor de a se reconecta.

Client Orange

Da, mulțumesc!

Routerul are f multe setari care poate genera astfel de probleme. O sa schimb router, cartela am schimbat-o , reset fabrică am dat.

Am setat candva ora +2 Romania si culmea, s-a oprit la ora 21 in fiecare zi. După care, zilnic , am incercat +12, +6... 

În fine, am devenit mai specialist ca oricând, dar degeabă.

Am incercat si aici, zic să nu rămână variante neutilizate.

 

Acum permiteți-mi să adaug si eu un zâmbet : ))) (((:

RafaHelper
#StarMember

Salut @GeluBv

Ce tip de abonament ai? După ce se întrerupe nu mai funcționează?

Noi suntem clienți aici si nu putem verifica situația tehnic dar te putem ajuta cu îndrumare in rezolvarea ei.

Net Fix 4G 11. 

Sunt tipuri de abonament care intrerup accesul la internet fix la ora...în fiecare zi?

Un detaliu am uitat:

Dacă dau reset/repornire functionează. Dar este un disconfort să stai la (ex) Netflix si să cada netul zilnic. Dacă sunt plecat de la locatie nu mai văd camerele live, panouri solare, etc si nici reset nu mai am posibilitatea 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Acel router este praf, lucru pe care l-am mai explicat și cu alte ocazii. În ce sens? El întrerupe din soft și se vaită foarte mulți că este praf. Sunt unul care am folosit ani de zile B 310, B 525 ( îl mai folosesc și acum ocazional) și B 535.

Dacă dai o căutare în Comunitate, o să întâlnești destule cazuri, la care, dintr-un motiv sau altul le cade conexiunea. Recomandarea mea este să înlocuiești modelul de router cu unul Huawei B 525 sau 535, dacă ai posibilitatea. Ele sunt agreate de Orange ! Altfel, te vei chinui în continuare, din păcate!