anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu-mi merge receiverul. Ce pot face?

Marina89
Începător
Scrie 806 - a apărut o eroare în configurarea receiverului
1 Soluţie acceptată‚

Marina89
Începător
Am sunat la relatii clienti, mi-a rezolvat problema în 2 minute. Va multumesc.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Bun venit! În condițiile de față, nu ai decât să contactezi Serviciul Clienți prin intermediul Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau chiar la numărul unic 300, pentru a fi ajutată. E clar că e o problemă de ordin tehnic. Succes!

Marina89
Începător
Am sunat la relatii clienti, mi-a rezolvat problema în 2 minute. Va multumesc.

Vio73
#StarMember
Foarte bine! Mă bucur că s-a găsit soluția imediat.

Ady76k
Junior
Ce ai facut ptr rezolvarea problemei? Am aceeasi problema , numai ca de la relatii cu clientii nu m au ajutat deloc , nu sunt eu titular de contract iar antena este montata in iran