anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu-mi merge receiverul. Ce pot face?

Marina89
Începător
Scrie 806 - a apărut o eroare în configurarea receiverului
1 Soluţie acceptată‚

Marina89
Începător
Am sunat la relatii clienti, mi-a rezolvat problema în 2 minute. Va multumesc.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
Campion certificat
Bun venit! În condițiile de față, nu ai decât să contactezi Serviciul Clienți prin intermediul Chat Djingo, din My Orange, secțiunea Contact sau chiar la numărul unic 300, pentru a fi ajutată. E clar că e o problemă de ordin tehnic. Succes!

Marina89
Începător
Am sunat la relatii clienti, mi-a rezolvat problema în 2 minute. Va multumesc.

Vio73
Campion certificat
Foarte bine! Mă bucur că s-a găsit soluția imediat.

Ady76k
Junior
Ce ai facut ptr rezolvarea problemei? Am aceeasi problema , numai ca de la relatii cu clientii nu m au ajutat deloc , nu sunt eu titular de contract iar antena este montata in iran