anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema deconectare internet ONT ZTE 6605R

pompiliu92
Junior

Hello! Alaltăieri a venit echipa tehnica să îmi schimbe ONT-ul cu modelul ZTE 6605R și întâmpin doua probleme destul de mari.

Dispar foarte des cele două conexiuni WiFi și durează foarte mult până își fac la loc apariția.

Sunt momente in care atât WiFi-ul, cât și conexiunea pe cablu se deconectează în același timp. E ca și cum ONT-ul își da singur restart și durează câteva minute sa repornească.

Când încercam să fac un speedtest pe telefon, de fiecare data dispărea WiFi-ul, cât și conexiunea pe cablu la PC

Am incercat sa repornesc și să resetez ONT-ul, dar fara rezultate. Versiunea de firmware pare să fie cea mai recentă.

 

1 Soluţie acceptată‚

pompiliu92
Junior

Astazi a venit tehnicianul si dupa ce a facut cateva teste a constatat cele relatate de mine (inclusiv incalzirea excesiva), asa ca a schimbat ONT-ul ZTE cu altul nou. Asta pare sa fie ok. Sa vedem cum se prezinta zilele urmatoare.

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

BlackWolf
Senior certificat

Salut!

Nasol, din pacate nu ai ce face, ONT-ul tau este defect si trebuie schimbat. Sunt recunoscute ONT-urile astea ZTE pentru ca foarte multe vin cu defecte din fabrica. Aceste ONT-uri sunt niste esecuri, din pacate...

Suna la Orange si stai pe capul lor pana trimit echipa tehnica sa iti schimbe ONT-ul, alta solutie nu ai. De data asta poate ai norocul si nimeresti unul mai bun...

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu nu am pățit niciodată așa ceva, nici la acest model , nici la cel ZTE 6600. Cred că trebuie să depui o sesizare și să verifice cineva mai atent ceea ce se întâmplă. Și mă refer aici la cei de la Tehnic.

Sesizarea o poți depune din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau poți alege unul dintre mijloacele de comunicare din acel link.

Sigur, asta după ce te asiguri că nu ai pe undeva fibra îndoită sau nu este bine făcută mutarea în ONT. Poți da și o resetare din acea găurică situată lângă butonul on/ off, prin introducerea unei scobitori în acel orificiu și ținerea apasată timp de vreo 5 secunde, până se sting toate ledurile de pe interfața ONT -ului. Apoi îl lași să pornească și vezi ce se întâmplă!

Dacă tot nu vrea, ți-am spus mai sus cum poți să îi contactezi, inclusiv telefonic la numărul 300/ 0374300300 și apoi te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP, care te va dirija spre asistență.

Baftă!

Salut! Făcusem chiar și acea resetare cu o scobitoare înainte să postez. Cu vechiul ONT Huawei nu am avut probleme deloc. Totul a mers ceas.

Anonim
Neaplicabil

Eu zic sa nu te complici, doar sa faci o sesizare către Orange și echipa tehnica va rezolva problema.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

DanielaH
Moderator

@pompiliu92, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

pompiliu92
Junior

Buna! Astazi sau maine urmeaza sa ii contactez, ca nu am fost acasa in weekend. Surprinzator, cand am revenit si am bagat ONT-ul la loc in priza, a mers cateva ore bine si dupa iar a inceput sa aiba pitici. Din ce am bagat de seama, se incalzeste mult mai mult fata de vechiul Huawei. Daca pun mana pe mufa de la cablul TV, e foarte calda.

pompiliu92
Junior

Am sunat la suportul tehnic si nu au reusit sa rezolve de la distanta problema asa ca joi urmeaza sa vina o echipa tehnica la fata locului.

pompiliu92
Junior

Astazi a venit tehnicianul si dupa ce a facut cateva teste a constatat cele relatate de mine (inclusiv incalzirea excesiva), asa ca a schimbat ONT-ul ZTE cu altul nou. Asta pare sa fie ok. Sa vedem cum se prezinta zilele urmatoare.

Mulțumim pentru actualizarea situației tale și sper să te poți folosi de acest ONT cât mai mult timp fără incidente. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / idei / păreri / soluții. Numai bine!.

Foarte bine, deci a fost asa cum ti-am spus eu. Bine ca s-a rezolvat problema pana la urma. Speram ca ONT-ul asta sa tina mai mult si sa nu se mai strice asa de repede...

pompiliu92
Junior

Revin cu feedback. Totul merge ceas cu noul ONT. Nu am mai intampinat probleme.

@pompiliu92, ne bucurăm și îți mulțumim pentru feedback. Te mai așteptăm în Comunitate.