anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internetul pica pe ZTE F6605R

efdi
Junior

Buna ziua,

Am o problema cu routerul ZTE F6605R si abonamentul de fibra 2300 de la Orange. Am PC-ul legat cu cablu ethernet direct la router si toate sunt bune si frumoase pana cand am conversatii pe skype si fac anumite actiuni in paralel, moment in care netul pica cateva secunde apoi isi revine automat.

Spre exemplu, daca downloadez ceva de pe Google Drive din Chrome, daca intru pe pagina de Steam a unui joc din Chrome sau daca trimit un gif pe Facebook Messenger din Chrome in paralel cu o conversatie pe Skype activa atunci pica netul. Skype-ul este vital pentru munca mea si nu am cum sa il inlocuiesc. Totdata, in anumite cazuri netul pica si fara sa fie neaparat Skype-ul pornit, tot in urma unui cumul de actiuni web.

Aceste problem nu sunt noi, le-am mai avut si cu un alt router ZTE si cu unul Huawei de dinainte. Aveti vreo idee cum as putea sa le rezolv? Eu suspectez o setare din router, dar nu il cunosc foarte bine si ma gandesc ca poate nu sunt singurul care a intalnit problema asta si cineva poate sa ma ghideze ce sa incerc.

Va multumesc!

8 Răspunsuri 8

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ai cum sa testezi pe altceva? Wifi, alt PC prin cablu? 
Eventual incearca sa reinstalezi/updatezi driverul placii de retea. 
Daca nu e neaparat specific Skype-ului (caz in care recomand o dezinstalare si reinstalare), as zice ca mai degraba problema ar fi pe PC-ul respectiv. 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Eu nu am problema aceasta și nu am avut-o niciodată

 Ai testat și pe alte dispozitive? Face tot așa?

Dacă tot întâmpini astfel de probleme, poți contacta suportul prin una dintre metodele de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

efdi
Junior

Multumesc pentru raspunsuri! Deci pare sa nu fie o problema direct de la router. Cred ca pot sa trace back problema la momentul cand am inceput sa folosesc Norton Antivirus. Din nefericire asta nu poate fi oprit total fara sa il dezinstalez, dar daca il opresc modulul de firewall si de antivirus problema sa amelioreaza putin si netul pica putin mai rar, insa nu trece de tot. Voi folositi cumva Norton? Stiu ca si Orange il da la abonamente.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nu am antivirus... Dar da, ala poate interfera cu traficul de net. In functie de ce detecteaza el ca fiind potential "suspect". :)))

De-aia ziceam sa incerci eventual pe alte device-uri, in configuratii diferite. Pana acum n-am mai auzit de problema asta. Si as tinde sa cred ca nu e de la router. Dar...trebuie testat si confirmat. 🙂 Daca pe alte dispozitive nu se reproduce, inseamna ca e ceva specific cu asta. Ca e antivirusul sau altceva (si se prea poate sa fie antivirusul), asta nu stim, dar macar stim ca nu e de la router, pentru ca nu afecteaza decat un singur device.

Eventual poti sa faci un user de test, si sa vezi daca se reproduce "pe curat". Daca nu, inseamna ca ceva (soft third party sau ceva de Windows) cauzeaza problema pe userul tau.  

Cam asa as proceda eu. Sper sa te ajute! 🙂

 

Client Orange

Multumesc mult pentru feedback! A, nu, cand pica internetul de fapt pica wan-ul de la router, si automat tot internetul in casa. Efectiv clipeste lumina de wan de la router si dupa 10 sec se stabilizeaza la loc. Cauza e de la desktop-ul meu, dar problema ulterior se manifesta in router, din cauza asta suspectez routerul, dar daca voi nu aveti, inseamna ca e ceva de la desktop-ul meu + posibil Norton + router.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, cam asa pare.

Verifica, pentru orice eventualitate, si driverul placii de retea sa fie ok. Fa-i si un update daca are.

De asemenea, eu zic sa incerci totusi si cu un user de test. Acolo instalezi doar programele de care ai nevoie ca sa poti face testul. Initial fara antivirus, ulterior si cu antivirus. Si vezi daca si ce anume afecteaza.

Oricum, daca zici ca facea la fel si cu alte routere...posibilitatile se restrang la doua: retea sau device. Si daca cu alte device-uri nu se intampla fenomenul asta...ramane doar PC-ul. Plus, eventual, dupa cum ai zis si tu, Norton-ul. Routerul eu zic ca nu prea ar avea de ce sa fie de vina. Cu atat mai putin cu cat ai schimbat deja cateva modele pana acum si problema nu s-a rezolvat. Deci, cred ca putem sa restrangem cautarea la PC + antivirus.

Client Orange

Nu, nu am Norton. Este foarte posibil să fie de acolo!

efdi
Junior

Va multumesc mult pentru feedback! Ma bucur ca pot sa rule out router-ul, asa ca o sa ma concentrez pe Norton si pe Desktop. Sper sa rezolv problema ca e foarte enervanta... 😞