anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Platforma comunitatii merge greu?

Alex_G_
Cunoscător
Voua va merge ușor platforma comunității sau vi s-a întâmplat sa va mearga uneori in reluare?
1 Soluţie acceptată‚

Miha_Z
#StarMember
Ciudata treaba, e posibil sa fie din cauza browser-ului de net de pe care accesezi comunitatea. Incearca sa iei legatura cu administratorii comunitatii si sa le explici problema.

Vizualizare soluţie în postul original

18 Răspunsuri 18

Vio73
#StarMember
Merge foarte ușor, fără probleme. E super!

Miha_Z
#StarMember
Nu am avut probleme cu accesarea paginilor in comunitate. Daca tu ai avut probleme si a mers in reluare o cauza poate fi faptul ca nu ai avut semnal bun. Poate s-a nimerit sa fii intr-o zona cu aceperire slaba a semnalului. Ti se intampla la fel si daca te conectezi pe wi-fi?

Alex_G_
Cunoscător
Am observat încă de la început sa nu merge atât de usor, atât pe wi fi cât și pe cartela. Semnalul este bun, însă in momentul in care vreau sa dau o apreciere trebuie sa apăs de 2 ori ca sa fie pusa, la fel și dacă vreau sa intru pe profilul meu, trebuie sa apăs de mai multe ori ca sa pot intra și cam la fel pentru orice vreau sa fac pe platforma, trebuie sa insist și sa apăs de mai multe ori.

Alex_G_
Cunoscător
De exemplu, aseară am vrut sa postez o întrebare și nu se putea încarcă, am insistat de câteva ori și m-am gândit sa o formulez din nou. A doua oară a mers ok și am putut sa o postez, însă intre timp am văzut ca se postase și cealaltă la care imi dădea eroare. Astfel am ajuns sa postez aceeași întrebare de 2 ori, fără voia mea și astăzi am observat ca un topic a fost închis tocmai din aceasta cauza, mai era odată dezbătut subiectul. Vreau sa se stie ca nu am postat cu intenție o întrebare despre același subiect de 2 ori, ci a fost doar o eroare. Mulțumesc!

Miha_Z
#StarMember
Ciudata treaba, e posibil sa fie din cauza browser-ului de net de pe care accesezi comunitatea. Incearca sa iei legatura cu administratorii comunitatii si sa le explici problema.

DanielaH
Moderator
@Alex G. , am înteles; nu este nicio problema. Este unul din motivele pentru care suntem aici - să sesizăm aceste erori și să nu dublăm intrebările. În ceea ce privește funcționarea "în reluare" a platformei, daca zici că semnalul este bun, încearcă, te rog, să schimbi browser-ul si asigură-te că folosești ultima versiune a acestuia. Revino apoi in comunitate și spune-ne dacă s-a rezolvat.

Jay
Campion certificat
Merge ok si pe desktop si pe telefon.. ar putea sa fie o problema la touch?..

Ciucuras
Cunoscător certificat
In afara de faptul ca imi era greu sa ma conectez de pe telefon, intre timp am rezolvat problema asta, platforma merge perfect

Razvan
#StarMember
Nu am avut probleme, in general se incarca repede de pe conexiunea de date orange 4G, pe wifi de la rds, mai face figuri, insa stiu ca este de la retea si trec pe date mobile si merge brici.

Alex_G_
Cunoscător
Am înțeles. Va mulțumesc pentru răspunsuri. Se pare ca am eu o problema. In continuare trebuie sa apăs de doua ori ca sa accese ceva și nu este o problema de la touch ca in alta parte imi merge perfect. E posibil sa fie de la faptul ca nu am făcut eu niște actualizări la soft.

Ascary
Campion certificat
In unele zile se incarca greu pagina. Trebuie sa dau mai multe refreshuri că sa se încarce. Alte ori mă las păgubaș și revin mai tarziu.

Miha_Z
#StarMember
Foarte rar si eu am mici probleme cu accesarea comunitatii, dar eu sunt insistenta si-si revine repede.

Alex_G_
Cunoscător
La mine nu este o problema cu încărcarea paginii, ci doar atunci când vreau sa apăs pe anumite butoane. Ca de exemplu acum când am vrut sa apăs pe “Răspunde”, a trebuit sa insist de vreo 3 ori ca sa reușesc. Însă Menționez ca nu am o problema cu touch-ul, in alte situații merge perfect.

Miha_Z
#StarMember
La postare raspuns si eu patesc la fel. Trebuie sa apas de 2-3 ori pana sa ia comanda.