anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Login in Comunitate redirect in My Orange?

arsradu
#StarMember

Salut Comunitate!

Incerc sa confirm o problema, si eram curios daca apare la toata lumea.

Problema: la login in Comunitate (important de mentionat ca trebuie sa fie login INTAI in Comunitate), utilizatorul este redirectat in contul sau My Orange, in loc de Comunitate.

Conditii de test: browser Chrome (sau bazat pe Chromium), cu update-uri la zi, sau cat de cat actualizat

In testele facute de mine, problema se reproduce si pe telefon, si pe PC. Dar cu aceeasi conditie. Sa fie Chrome/Chromium-based, si o versiune mai recenta.

Cat de recenta? Ei bine, pare sa se reproduca pe Chrome 118.x.x.x, 110.x.x.x, dar si 120.x.x.x (unstable). Cu toate astea, nu se intampla pe versiuni foarte vechi (ex: 97.x.x.x).

Deci, daca aveti un Android si folositi browserul Chrome sau folositi Chrome pe desktop (MacOS/Windows, probabil si Linux), si este actualizat, sunt curios daca la voi se reproduce.

Cel mai des veti intalni problema daca aveti tab-ul Comuntiatii salvat deja in browser. Dar nu numai. Poate sa fie si o accesare noua a paginii, si va va trimite tot in My Orange.

A mai intalnit cineva problema asta? Ma poate ajuta cu un test pe device-urile personale?

Pasi de testat:

  1. confirmat ca browserul este Chrome (sau Chromium-based, de exemplu Brave, Edge si altele)
  2. confirmat ca versiunea este recenta (sau la zi)
  3. accesat INTAI Comunitatea Orange (comunitate.orange.ro)*
  4. verificat rezultatul (redirect corect in Comunitate, sau in contul My Orange?)

* E important sa accesati intai pagina Comunitatii si sa treceti prin partea de login. Pentru ca daca intrati in My Orange, si apoi in Comunitate, veti fi deja logati in Comunitate, si nu se mai reproduce problema.

Multumesc frumos, in avans, celor care sunt dispusi sa ajute cu un mic test de cateva minute. 🙂

Puteti face testul si pe telefon, si pe PC. Ce va e mai la indemana. Sau amandoua, daca le aveti pe amandoua la indemana.

Scopul testului este de a vedea daca problema este generala, la toti userii, sau doar la unii dintre ei.

Mersi frumos!

Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

Salut! Colegii ne-au spus că situația s-a rezolvat. Poți verifica, te rog? Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

118 Răspunsuri 118

O să verificăm cu colegii și această situație. Mulțumim.

Mulțumesc Daniela. ”Switch account” e mai rară. 

@arsradu: Încerci pe Opera? ”Forefront” sau Chrome.... tot aia. Pe altceva decât CHROME posibil să nu returneze redirect-ul. Și încă un detaliu: fereastră deschisă de la zero, pentru accesare ”www.comunitate.orange.ro” nu redirecționează. Doar fereastra (tabul) memorat ca ”deschis”. 

Flo, la mine sa stii ca mai nou facea si in fereastra noua... :))) Dar da, iau in calcul si asta. Incerc sa reproduc pe cat posibil fluxul normal de acces in comunitate.

Pe Brave am incercat. Acelasi browser cu care am avut probleme pana...ieri, daca nu ma insel. Deci clar sunt aceleasi conditii de test din perspectiva mea. Pe Opera in general am vazut ca nu face, dar nu mereu. O sa mai testez.

Client Orange

Menționam de Opera (cred că și Firefox), întrucât nu își pun ”prăjiturile” în același coș comun utilizat de Forefront (vroiam să spun EDGE) și Chrome (acesta fiind cel principal al sistemului).

@FLo1, colegii n-au reușit să replice eroarea ta. Te roagă să faci un update la My Orange (chiar dacă ai ultima versiune) și să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația. Mulțumim și te așteptăm cu feedback.

D, vorbim de acel pop-up de Switch Account din aplicatia My Orange de Android? Daca da, nu ma mira ca n-au reusit sa-l reproduca. Nu e deloc usor de reprodus. Si pare destul de random. Dar un lucru e sigur. Se reproduce doar pe Android. Si...din cate am putut eu sa observ, reinstall-ul nu ajuta. Dar o sa incerc si eu, pentru orice eventualitate. 🙂

Client Orange

Da, da, despre acel "Switch Account" este vorba aici.

Ok. I-am dat si eu un reinstall. Vedem daca mai apare in perioada urmatoare. 🙂

Client Orange

Oky. În caz de reapariție revin. Oricum, mesajul de ”switch” e rar și chiar neglijabil, probabil nici la @arsradu  nu a mai apărut. Cât privește cea cu redirect-ul e doar un caz interesant posibil cauzat de ”cache & cookies”, pentru că pe pagină nouă nu s-a reprodus.

@arsradu: Mă gândesc la ce ar mai putea cauza acel ”redirect”..... Un ”default” de direcționare/încărcare a paginii de ”MyAccount” după validarea credențialelor de autentificare. Pentru că de fapt aceasta se întâmplă. 

arsradu
#StarMember

Ok, cred ca a venit ziua cea mare in care concluzionam topicul asta. 🙂

Testat Brave, Chrome, Firefox si Opera pe Android. Testat Safari si Brave pe MacOS. Totul ok.

Flo, la tine mai sunt probleme de redirect in contul My Orange la login in Comunitate? Ca la mine nu.

Client Orange

Android sau Windows, nu am testat decât Chrome. Adică am accesat și de pe Edge sau Opera (Windows), dar accesată Comunitatea în fereastră nouă nu apar probleme de redirect, nici măcar în Chrome. Doar fereastra memorată la deschidere, și la a doua instanță, nu prima (adică din 2 pagini de Comunitate deschise, doar a doua face redirect). Și cum am mai menționat (cred), la început de zi sau după o perioadă după ce apare ”auto-deconectarea”. Concluzie: Probleme de sistem și gestionare prăjituri. Nu cred să fie de la platformă/site.

Da, cred ca la tine problema e de cache sau/si cookies. Si la mine e salvat tab-ul (pinned), dar nu am problema asta. Cel putin nu o mai am.

Auto-disconnect-ul e normal. Expira sesiunea. Dar problema de redirect imi suna a problema de cache, mie unul. 

Si daca in fereastra privata merge, asta imi intareste si mai mult parerea ca e ceva cache-uit pe acolo. Sau niste prajiturele iesite din perioada de valabilitate. :)))

Client Orange

Fereastra salvată ca deschisă... e diferită de ”pinned”, cel din urmă fiind de fapt un link (asemeni unei noi accesări), nicidecum o situație existentă cândva, reîncărcată ulterior. 🙂

Pai...salvata ca deschisa este si in pinned tabs. Nu...? Eu asa o vad. Daca gresesc, spune-mi.

Acuma, ca e pinned sau nu, nu cred ca face vreo diferenta. Dar o sa incerc si eu, pentru orice eventualitate. Ideea e ca, scenariul pe care se reproducea pana de curand problema asta, nu mai e de actualitate. Nu se mai reproduce la mine.

Dar cum ziceam, incerc si eu, in caz ca mi-a scapat ceva.

Client Orange

”Pinned tabs” îl vedeam ca  un bookmark, adică ceva care nu ținea cont de cache, dar posibil să greșesc. Nu am testat varianta de ”Pinned”. O voi testa să văd dacă reproduce scenariul.