anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme aplicatie Orange Money

pe3a
Începător
De la ultima actualizare aplicatia nu mai functioneaza, nu mai reusesc sa alimentez contul de pe cardul BT salvat pe cont
10 Răspunsuri 10

DanielaH
Moderator
@pe3a, bun venit în Comunitate! Ne spui, te rog, ce anume se întâmplă? Îți apare vreo eroare? Te așteptăm cu mai multe detalii.

Razvan
#StarMember
Trebuie sa te loghezi în aplicația BT și să autorizeze tranzacția, ca și când ai efectua o plată pe internet pentru un obiect.

pe3a
Începător
Buna, stiu ca in mod normal dupa ce am selectat cardul si suma, daca se foloseste verificarea identitatii in doi pasi, primeam un sms de la banca cu codul de autorizare a tranzactiei (in cazul altor operatori, decat Orange Money) De cand orange Money a trecut la verificarea in 2 pasi nu mai pot trece de pasul in care am introdus suma si am apasat "confirmare" ;pagina ramane alba si apare ca si cum s-ar incarca incontinuu

RafaHelper
#StarMember
Salut @pe3a, ‏‏‎ ‎ Ai incercat sa stergi cardul BT si sa il adaugi din nou in contul tau? Daca nu, fa aceasta recomandare si revino cu feedback.

pe3a
Începător
Am sters si cardul de la favorite, iar cand vreau sa alimentez, dupa ce introduc suma, ramane la fel, ca si cum ar incarca o pagina, si nu ma duce spre pagina in care sa introduc datele cardului

RafaHelper
#StarMember
Ai incercat sa reinstalezi aplicatia si sa iei totul de la capat? Esti conectat pe date mobile sau wifi? Ce model de telefon folosesti?

pe3a
Începător
Buna, cu reinstalarea aplicatiei am inceput, cand am vazut ca nu merge. Pur si simplu nu ma duce la pagina in care sa introduc datele cardului, sau anterior , la pagina in care sa introduc parola 3d secure. Se comporta la fel indiferent de conexiune date, sau wi-fi, iar telefonul e acelasi pe care l-am folosit in ultima vreme, samsung j4 plus.

pe3a
Începător
Salut, am facut ieri 2 plati simple cu cardul BT pentru facturile Orange si Eon din conturile celor 2 furnizori si 3D Secure a functionat. Cred ca nu mai am nevoie de Orange Money, daca tot nu functioneaza

FLo1
#StarMember
@pe3a: O decizie înțeleaptă ai luat prin această faptă, și fără regrete sigur vei vedea, cum o grijă din viață îți va dispărea. Un singur fapt mă luminează: ai luat decizia ce contează, singură și fără altă influențare, așa cum este bine pentru fiecare.

RafaHelper
#StarMember
Salut @pe3a, Este important să găsești cea mai buna metodă de plată pentru tine. Ma bucur ca ti-ai plătit facturile.