28-02-2023 02:49 PM - editat 28-02-2023 02:52 PM
la 28-02-2023 06:35 PM
@Khristy36 poate fi orice, de aceea așteaptă analiza celor de la relații clienți, sigur o sa-ti ofere mai multe detalii despre aceea tranzacție nereușita.
la 28-02-2023 07:03 PM
Rafa, o tranzacție efectuată și nereușită DA, e de competența OM, dar pentru una neefectuată de titular cine-o fi la mijloc?
la 28-02-2023 07:54 PM
Am sa va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor
la 28-02-2023 11:13 PM
@FLo1, Nu stiu cine poate fi la mijloc dar sigur serviciul clienți poate verifica orice tip de tranzacție inițiată de titular sau nu.
la 11-04-2023 09:32 AM
In final, am schimbat cardul, dar avand oprite platile pe internet, la ei nu apare nici o plata, deci nu au avut ce raspuns sa-mi dea, pt plata neautorizata.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor