anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Probleme rambursare Orange Money

andrei_horeica
Junior entuziast
Bună ziua,
Încerc de 2 zile sa fac o rambursare a unei rate in aplicație dar cand trebuie sa valideze transferul, din contul de debit Orange, se blochează ecranul aplicației. Folosesc un iPhone 13 pro. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Știți vreo rezolvare?
1 Soluţie acceptată‚

andrei_horeica
Junior entuziast
Îmi cer scuze ca răspund asa greu. Telefonul este actualizat cu ultima versiune de software. Am încercat mai multe zile la rand sa efectuez operațiunea și nu a mers. Am reușit sa fac plata după ce am reinstalat aplicația. Sper sa nu am problema asta lunar...

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Neaplicabil
E o mizerie orange Money, platforma are probleme destul de des

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Am facut mai devreme plata ratei. Totul ok. iPhone 12. Ma indoiesc ca are vreo relevanta telefonul. Ar fi putut avea platforma, dar se pare ca merge pe alte iOS-uri. Ce versiunea de aplicatie ai? Ultima versiune live pare sa fie 2.9.3. Daca e deja la zi, posibil ca problema sa fie pe cont. Cu toate astea, poti incerca eventual si o reinstalare a aplicatiei.
Client Orange

Vio73
#StarMember
Salutare! Am pățit și eu în anumite momente, dar în final, am reușit! Poți încerca astăzi, poate ai mai mult noroc. Are unele probleme uneori aplicația, dar mi s-a întâmplat și la alții mai cu experiență!

DanielaH
Moderator
@Andrei, s-a rezolvat situația?

andrei_horeica
Junior entuziast
Îmi cer scuze ca răspund asa greu. Telefonul este actualizat cu ultima versiune de software. Am încercat mai multe zile la rand sa efectuez operațiunea și nu a mers. Am reușit sa fac plata după ce am reinstalat aplicația. Sper sa nu am problema asta lunar...

DanielaH
Moderator
@Andrei, mulțumim pentru feedback! Ne bucurăm că s-a rezolvat. Am marcat noi răspunsul tău ca soluție. Te mai așteptăm.