anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

mesaj Orange Money

Gabi19
Începător

Salut, de ce am primit mesajul: "Iti reamintim ca ultima zi de plata pentru extrasul cardului de credit Orange Money este 26-07-2023. Suma minima de plata este 103,35 RON. Mulțumim" dacă nu am nici o treaba cu Orange money? nu am card nu am cont nu am nimic, am doar cartela prepay si atât. Mulțumesc. 

6 Răspunsuri 6

Pololică
#StarMember

Salut. 

Probabil cineva și-a actualizat datele și a trecut greșit numărul. 

Sună la 300 sau 0374300300 și verifica faptul ca este o greșeală (poate se prinde cineva și suna titularul contului). 

FLo1
#StarMember

@Gabi19: Bun venit în Comunitate. Ai verificat să vezi de pe ce număr este transmis mesajul? Mie îmi pare a fi un mesaj.... phishing, adică cineva are chef de pescuit. Un mic detaliu: și "Orange" dar și "Orange Money"? Hmmmm.... not good. În plus dacă nu are nici un link.... e apă de ploaie, adică cine l-a trimis.... e cu juma' de normă.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Cel mai probabil, da, este un mesaj de tip phishing. Și eu am primit zilele trecute unul de la Poștă, că am nu știu ce colet din afară, în valoare de 0,99 lei și trebuie să îl achit cu cardul. M-am distrat rău de tot!😂😂😂

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Gabi,

Mesajul pare legitim. Mesajele trimise de Orange Money au într-adevăr ca expeditor OrangeMoney. Deci mesajul în sine cred ca e ok (nu pare phishing).

Cu toate astea, de cât timp ai numărul asta? E un număr nou? Dacă da, mă gândesc ca e posibil ca în trecut sa fi aparținut unui client Orange Money care nu și-a închis contul.

Sau, după cum s-a mai spus, cineva a dat numărul tău. Dar tind sa cred ca nu e cazul, pentru ca la logare în Orange Money, se trimite un SMS cu un cod pe acel număr. Mă îndoiesc ca cineva ar fi dat alt număr decât cel personal, pentru ca asta înseamnă ca, în momentul asta, nu mai are acces la contul Orange Money. 🙂 Deci...tind sa cred ca e un număr vechi, pe care probabil l-ai preluat tu.

Oricum, suna la 300, ramura 2 (Orange Money) și vezi ce se întâmplă. Sunt sigur ca se va rezolva într-un fel sau altul.

Mult succes! 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

Gabi, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?

Salut, am sa sun mâine la "300" și am sa revin aici cu un răspuns. mulțumesc pentru soluții.