la 27-03-2024 01:51 AM - editat ultima oară la 27-03-2024 09:16 AM de DanielaH
Buna dimineata,
In data de 16.03.2024 seara in jurul orei 23:30 am facut un transfer din cardul de credit catre contul sotiei mele care are si ea cont Orange Monney , banii respectivi nu mai sunt in contul meu si nici in contul sotiei mele, am luat legatura cu ei telefonic si prin chat dar mi-au spus ca incearca sa se solutioneze cat mai repede aceasta problema, a-ti mai intampinat asa ceva? Doresc sa specific ca nici tranzactia nu imi apare in aplicatie ( bine ca banii au disparut ) . Este data de 27.03 si nu am nici in raspuns de la ei, atata mi-a spus ca in maxim 5 zile lucratoare voi primii un raspuns, dar din pacate nu am primit nici un raspuns. O fii blocati undeva? O sa mai imi vad vreodata banii??
multumesc
la 27-03-2024 06:01 AM
Salutare!
Am întâmpinat o singură dată să mi se ia banii de 2 ori la o benzinărie, dar în decurs de 2 zile, am avut banii în cont. Dacă ai luat legătura cu ei, trebuie să ți se rezolve problema!
Sper să fie cât mai curând!
Succes!
la 27-03-2024 06:48 AM
@FGratian: Bun venit în Comunitate. Dacă ai informat Orange despre situația ta atunci nu mai e nevoie decât de ceva răbdare până se identifică problema (eroarea) și se rezolvă acest aspect. Poate fi atât o problemă de aplicație cât și una de operare. S-au mai întâmplat, au fost sesizate și rezolvate astfel de situații. Ai astfel de exemple aici sau aici în Comunitate. Te așteptăm să revii pe topic cu un update al informației atunci când se rezolvă sesizarea.
27-03-2024 07:47 AM - editat 27-03-2024 07:48 AM
Salut,
Din păcate astfel de situații se mai întâmplă însă dacă ai făcut sesizare situația se va rezolva.
Trebuie să înțelegi că durata de rezolvare depinde foarte mult și de problema avuta.
Daca ar fi fost o problema uzuala se rezolva mai repede insa daca este o problema mai nouă necesita puțin mai mult timp.
Ține legătura strânsa cu aceștia pentru a afla in ce stadiu se află sesizarea ta.
Mult succes și te așteptăm cu vesti bune.
27-03-2024 08:04 AM - editat 27-03-2024 08:08 AM
Salut,
Esti sigur ca era de pe cardul de credit si nu din contul curent?
Banuiesc ca te referi la un transfer simplu dintr-un cont OM in altul folosind functia Transferuri > Orange Money.
Intrebarea ar fi: are vreunul dintre voi numar de Orange? Poate parea ciudata intrebarea, dar exista un motiv intemeiat pentru ea. Din alte retele momentan nu se poate lua legatura cu un consultant Orange Money, cu toate ca poti avea cont Orange Money chiar daca nu esti client Orange.
Deci daca exista, se poate suna la 300, cereti optiunea “Orange Money” si luati legatura cu un consultant sa vedeti ce s-a intamplat. Sau macar sa va dea un status actualizat.
Mie unul nu mi s-a intamplat niciodata sa nu ajunga banii. In special la transferuri “locale” intre doua conturi Orange Money. Deci tind sa cred ca problema e una specifica. Iti recomand sa iei legatura cu un consultant.
la 27-03-2024 08:16 AM
Am luat legatura de ei, le-am dat si email, raspunsul lor atat a fost “solutionarea poate dura pana la maxim 5 zile lucratoare”.
din contul de credit am facut transferul deoarece am avut si comision de 10 lei, nu stiu ce ar putea bloca banii , dilema mea ii urmatoarea “ de ce nu imi apare tranzactia nici unde daca banii nu mai is in cont ?” , au trecut 11 zile , poate e considerata frauda ca a fost trimisa din contul de credit , nici nu stiu ce sa mai cred
27-03-2024 08:35 AM - editat 27-03-2024 08:43 AM
Ah, deci ai trimis pe IBAN atunci. Ai selectat contul de credit, ai completat IBAN-ul destinatarului si ai transferat asa.
Da, nu am incercat niciodata asta. Deci nu stiu daca sunt probleme sau nu cu asta. Nu am transferat bani din contul de credit. Doar din cel curent.
Uite ce as face eu:
Daca problema este cunoscuta, din pacate poate sa dureze, in functie de severitatea ei.
Daca suma nu e mare si ai nevoie de acei bani in contul sotiei, ideal ar fi sa transferi din contul curent. Daca e o suma mai mare…e mai dificil. Eventual faci plata in alt fel (daca e o plata la comerciant) si astepti pana se rezolva problema cu Orange Money. Parerea personala, client fiind de cativa ani buni, e ca nu ai de ce sa-ti faci griji. Da, mai apar probleme, dar nu se pune problema de frauda. Optiunea este disponibila in aplicatie. Cred ca e pur si simplu un bug in sistem, probabil ramas dupa migrarea la Alpha Bank. Au fost cateva, majoritatea s-au rezolvat. Probabil ca a mai ramas asta. Doar o parere binenteles.
Dar intrucat au trecut deja cele 5 zile consider ca ar trebui sa ai o explicatie si ei ar trebui sa aiba deja o cauza a acelei probleme (daca nu si o rezolvare) si sa-ti poata spune si tie. Deci pentru un status actualizat, si avand in vedere circumstantele, cred ca poti sa mai pui o intrebare la ei sa vezi pe unde mai sunt lucrurile. In rest, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji. Sunt sigur ca se va gasi o solutie.
la 28-03-2024 09:13 AM
@FGratian, s-a rezolvat situația?
la 28-03-2024 09:16 AM
Nu
la 28-03-2024 09:19 AM
Ai cumva un număr de sesizare? Putem ruga și noi colegii să verifice.
la 28-03-2024 09:21 AM
Numar de referinta am doar : 219362557
la 28-03-2024 09:55 AM
Colegii ne-au spus că situația ta este în continuare în atenția departamentului tehnic și că vei fi contactat cînd problema va fi remediată. Din păcate nu avem încă un termen pentru soluționare. Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 28-03-2024 10:03 AM
Au trecut 12 zile, poate mai trec inca 30 zile si atunci va fii in atentia departamemtului tehnic ! 😡😡
la 01-04-2024 09:22 AM
Nici pana in ziua de azi nu am primit un raspuns de la cei care se ocupa de aceasta sesizare, deci nu mai ii nimic de spus, au trecut 2 sapt si nu am primit nici un semn macar de la ei !
ii bataie de joc deja !
la 01-04-2024 10:44 AM
Îmi pare rău că situația încă nu s-a rezolvat. Am rugat colegii să te contacteze pentru un status.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor