la 26-10-2022 09:26 PM - editat ultima oară la 14-11-2022 11:53 AM de DanielaH
Ori nu am înțeles eu, ori ei (orange) au scris "prost"această ofertă.
Eu având card din urmă cu câteva luni, dar nu l-am activat... așa cum scrie în ofertă. Iau legătura cu o operatoare Orange în urmă cu o săptămână și îmi spune că. "da vă încadrați în aceasta ofertă cu 100 lei primiți înapoi la prima activare (cumpărătură cu cardul de credit), deoarece nu ați făcut nici o tranzacție cu acest card. Așa cum scrie în reclama lor (orange) clienți noi sau existenți.
Sun ieri din nou la orange deoarece nu puteam sa fac o cumpărătură online cu cardul ...iar alt operator (mascul) îmi spune că nu mă încadrez în această ofertă..dearece că nu am facut cardul în timpul ofertei..01 -09-20222...31-10- 2022.
Dar în ofertă nu scrie când ți-ai făcut cardul și că trebuie să il activezi în perioada mai sus menționată.
Mie mi se pare o șmecherie tipic românească...golănie...
"Oferta este dedicată clienților Orange Money noi sau EXISTENȚI care activează cardul de credit în perioada campaniei. Bonusul se acordă unui client o singură dată, pe perioada campaniei.
Perioada ofertei
1 septembrie 2022 – 31 octombrie 2022"
Menționez că nu am activat cardul de când l-am "făcut"...
Ce părere aveți ??
27-10-2022 06:39 AM - editat 27-10-2022 06:40 AM
Salutare!
Activarea se face, după cum scrie mai jos:
,,Cum imi pot activa cardul fizic și pentru ce tranzacții îl pot utiliza?
Activarea cardului fizic (plasticul) se face la prima tranzacție de retragere numerar la oricare ATM, fără costuri. După activare, vei putea utiliza cardul fizic (plasticul) oriunde în lume pentru:
► plăți contactless (cu sau fara tastarea codului PIN al cardului)
► plăți prin introducerea cardului în dispozitivul POS și tastarea codului PIN al cardului;
Detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-imi-pot-activa-cardul-fizic-i-pentru-ce-tranzacii-l-pot-utiliza-8648
Deci dacă nu a fost folosit, nu este activat!
Baftă!
la 31-10-2022 10:02 AM
Pai e zimplu ...dacă nu a fost activaf..sa faci o tranzacție cu el, s au să il activezi la un bancomat..esti eligibil.Pt ca in reclzmă spune clar"clienți noi sau existenți"adică vechi care au un card dar nu l au activat.
la 31-10-2022 09:39 AM
Salut, @Antonio69! Am trimis situatia ta catre colegii din departamentul Orange Money si i-am rugat sa ne ajute cu un raspuns.
la 31-10-2022 09:55 AM
Am luat legătura cu un baiat de la orange Am sunat,am explicat problema.. spus că eu vreau să merg mai departe și să mi se pună la dispoziție înregistrarile audio când am vorbit cu ei..pt că o dră.mia zis ca sunt eligibil ..un altul că nu sunt și întrun final ultimul că sunt eligibil și să aștept să deconteze suma care am platit o la emag ,iar apoi mi se vor da cei 100 lei pe card...
Eram hotărât să fac mai departe reclamație,dar dacă mia garantat băiatul de la departament orange money că se rezolvă...atunci aștept...
Ca la noi la nimenea....asta e țara in care trăim..."Cea mai profesionistă si seriosă firmă de telefonie..."😁😁😁👎
la 03-11-2022 03:44 PM
Multumim Georgiana,
Deci se pare ca am avut dreptate. :)) Confuzia este cauzata de folosirea in contexte diferite a cuvantului "activat".
Multumim frumos de confirmare!
la 04-11-2022 06:49 AM
Nu ai cum sa pui in contexte diferite cuvantul ACTIVAT atata timp cat se refera la clienti noi sau EXISTENȚI.Activat in timpul campaniei se refera la toți clienți care nu au folosit cardul...ce e asa greu de înțeles.A că vin ei cu o chichiță gen Activat însemna de cand a fost inregistrat in rețea...asta e vrajeală.
Operatorul de la Orange (doi la număr)mi au confirmat ca sunt eligibil pt.campanie.vezi mai sus ...
la 04-11-2022 08:58 AM
Antonio, ma refeream la activare la emiterea cardului virtual vs activare la bancomat a cardului fizic. Scuze daca nu a fost foarte clar. Greseala mea.
la 04-11-2022 01:57 PM
"Activarea"la emiterea cardului e o chichiță a lor...atunci nu pot participa clienti deja existenți...dar dacă sa strecurat cuvantul "clienți existenți"se intelege foarte clar ..că cei care folosesc la o primă cumparatura cardul beneficiaza de cei 100 lei.E simplu.
la 03-11-2022 04:57 PM
Mă bucur că ai reușit să rezolvi problema.
la 04-11-2022 06:58 AM
Momentan nu sa rezolvat nimic..astept de la ei un raspuns oficial(scris)cer inregistrarile din data de 18-10 -2022 dinainte sa folosesc ,activez cardul si mi se confirma ca sunt eligibil ,ca am dreptul la cei 100 lei apoi pe data de 25-10-2022 cand am vrut sa fac o cumparatura si cardul nu mergea,functional..cel online si am sunat la orangd si mi l au activat...iar apoi in data de 28-10-2022 cand am sunat sa intreb de ce nu mi s au bagat cei 1p0 lei.Iar operatorul de la telefon mi a spus ca mi se vor baga bani(100lei)după ce comerciantul retrage suma pe care am platit o si se termină campania...Astea au fost raspunsurile celor de la orange money😁
08-11-2022 01:32 PM - editat 08-11-2022 02:15 PM
S-A REZOLVAT PROBLEMA ...CU BONUSUL DE 100 LEI.Mi l-au dat.
PT.TOȚI CEI CARE V-ATI FACUT CARD INAINTE DE 1 SEPTEMBRIE 2022,31OCTOMBRIE 2022 ȘI NU AȚI FĂCUT NICI O CUMPĂRĂTURĂ , DAR FACEȚI O PRIMĂ CUMPĂRĂTURĂ IN TIMPUL CAMPANIEI ...SUNTEȚI ELIGIBILI PT.BONUSUL DE 100 LEI.
SUBIECT ÎNCHIS!!!!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor