anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Piñata party - nu mai am piñate disponibile

AlinIon
Junior

Bună ziua! Am plătit factura, acțiune pentru care am primit 5 piñate (a câte 70 puncte fiecare, conform regulamentului campaniei), dar după doar 2 piñate sparte, am fost informat că nu mai am piñate disponibile, rămânând practic cu doar 140 din cele 350 de puncte pe care le câștigasem. Ce pot face în această situație?

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Verifica sectiunea Status din Pinata Party. Chiar daca nu ajungi sa le spargi pe toate, ar trebui sa se cumuleze acolo. 

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

匿名
Junior entuziast

Salut,

Conform regulamentului va trebui să ei legătură cu aceștia și va trebui să le explici situația.

9. RECLAMAŢII ŞI LITIGII

9.1. Orice reclamaţie care are legatură cu desfăşurarea Campaniei va fi adresată în scris Organizatorului, la adresa sediului social specificată în prezentul Regulament sau prin e-mail la adresa reclamatii@orange.ro, în termen de cel mult 5 (cinci) zile de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

9.2. Eventualele reclamaţii vor cuprinde în mod obligatoriu datele de identificare ale Participantului, precum şi motivele de fapt care stau la baza reclamaţiei.

9.3. Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecatoreşti competente din Bucureşti.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Verifica sectiunea Status din Pinata Party. Chiar daca nu ajungi sa le spargi pe toate, ar trebui sa se cumuleze acolo. 

Client Orange

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă le-ai primit și nu le-ai spart, trebuie s-o faci, pentru a le putea contoriza.

Dacă nu le poți identifica  nicăieri, iei legătura cu ei, prin una dintre variantele disponibile aici:

https://www.orange.ro/contact/

Baftă! 

RafaHelper
#StarMember

Salut @AlinIon

Ai verificat secțiunea Status -> Istoric acțiuni bonificație sa vezi daca s-au alocat corect pinatele si punctele tale?

AlinIon
Junior

Vă mulțumesc frumos tuturor! Se pare că, într-adevăr, deși nu am apucat să le sparg pe toate, mi-au fost alocate toate punctele aferente lor.

Nu la toate animația a fost completă cu validarea punctelor vizibilă. Poate de aici incertitudinea. Mi s-a întâmplat și mie, dar atât pinatele cât și punctele au fost complete în final.

E bine că s-a clarificat. Mulțumim de actualizare și te mai așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții.