anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Ofertă nouă de toamnă, cu date mobile pentru toți clienții Orange Prepay

FLo1
#StarMember

Dedic acest topic utilizatorilor prepay, dar cu preponderență celor care credeau că Orange doar ”cere” și nu ”oferă” nimic la schimb. Așadar celor care acum 30 de zile v-ați menționat părerea nemulțumiți de reducerea perioadei opțiunilor PrePay de la 30 de zile la 28 de zile (vezi topicul acesta), vă invit să verificați noua surpriză de toamnă oferită de Orange pentru opțiunile PrePay (vezi inclusiv foto mai jos).

FLo1_0-1693661873424.png

Deși inițial despre 5G oferit clienților PrePay pentru opțiunile de la 6euro (sau mai mult) s-a mai discutat și aici, despre ”date mobile” pentru opțiunile mai mici de 5euro.... nu s-a mai pomenit la Orange. Astfel, pentru cei care până într-o vreme utilizau opțiunea de 4euro doar pentru servicii de voce, acum există inclusiv opțiunea de 3euro, iar ambele au servicii de ”date mobile” valabile 4G, și fără a fi condiționate de o opțiune de minim 5euro existentă pe cont. Singura deosebire între ele este o cantitate mult mai redusă de date mobile și minute naționale, comparativ cu opțiunile de la 5euro în sus. Bineînțeles, pe lângă nelimitat minute și SMS în rețea. Dar pentru ca surpriza să fie completă, acestea mai au inclusiv valabilitate de 28 de zile, la fel ca celelalte opțiuni superioare.

Ca o recomandare: De ce să am cont MyOrange? Pentru cei care vor căuta direct aceste două noi opțiuni, fără a-și accesa contul MyOrange, noua ofertă de opțiuni voce PrePay este una standard, adică de 5euro în sus. Însă accesând opțiunile de reîncărcare din MyOrange, veți avea plăcuta surpriză de a observa că există inclusiv opțiuni 4G de 3euro sau 4euro. Nu ai cont MyOrange? Crează-ți unul acum, aici. Ai nevoie de îndrumări? Le regăsești aici

Chiar dacă este o cantitate nesemnificativă de date mobile, faptul că acestea sunt accesibile inclusiv la opțiuni sub 5euro consider că este un avantaj oferit de ORANGE celor care utilizează resurse naționale limitate lunar, sau nu au nevoie de mai multe resurse naționale, ci doar mai mult resurse în rețeaua Orange. 

Atenție: Beneficiile privind datele mobile primite suplimentar sub formă de bonus (fie din reîncărcare sau din Pinata.... de exemplu) au rămas condiționate de existența a unei opțiuni de minim 5euro. Deci resursele de date mobile sunt strict cele aferente opțiunii.... și atât.

Ca indiciu, pentru cei care tot nu doresc să dețină un cont MyOrange, la aceste opțiuni <reinventate> (cea de 3euro și de 4euro) puteți avea acces și prin intermediul meniului SelfCare, apelând *100#, ramura 3.Opțiuni --> 2.Opțiuni cu minute.

Considerați benefice aceste schimbări produse în rândul opțiunilor Prepay oferite de către Orange sau erau mai avantajoase opțiunile din ofertele anterioare? De ce DA? De ce NU?

32 Răspunsuri 32

Da, dar să nu uităm: albaștrii nu mai au Prepay 😉 În rest, pentru niște opțiuni care oricum nu aveau ”date mobile” până acum... e un plus.... cred eu.

Plusul este evident tocmai prin faptul ca ai acces la cartela cu mai putini bani fara sa fii dependent de un abonament sau de un card (cum este la Yoxo).

PS: tin minte ca mama dorea ceva de genul asta (minute si SMS-uri, fara internet intrucat utilizarea era... 0).

Poate, prin noile optiuni, se face o testare asupra utilizarii serviciilor. Cunosc destule persoane (me included) la care 5GB pot reprezenta "internet cantitativ nelimitat".

Nici eu nu mă laud cu cantități astronomice de GB, tocmai de aceea am preferat prepay-ul în detrimentul abonamentului. 

cmadeleinel
Explorator

O sa ma refer strict la optiunea de 5 euro, pt ca pe aia o utilizez. Perioada de valabilitate a scazut de la 30 la 28 zile, dar ofera 150 GB de net in loc de 100. Nici pe cei 100 Gb nu ii utilizam complet. Prin urmare, modificarea asa cum nu ajuta, asa nu strica. 😆

Mulțumesc de răspuns. Exact Daniel. Fiecare opțiune are câte o facilitate suplimentară, astfel încât să nu pară că doar unii au fost favorizați și alții nu. De aceea, la opțiunile cu valoare mai mare, întrucât surplusul de resurse era deja destul de mare, facilitatea (noutatea) o reprezintă conexiunea 5G.

Anonim
Neaplicabil

Da, destul de interesante opțiunile. Eu am trecut la cea de 8 euro, vreau să testez 5G-ul nou nouț lansat la Suceava. Nu degeaba am telefon potent și dotat 5G. Am să văd dacă merită și mai ales cum stăm cu acoperirea.

Dacă nu mă ajută cu nimic, voi reveni la opțiunea de 5 euro.

Da, este o ocazie excelentă pentru ”purtătorii” de PPY pentru a testa atât dispozitive și capabilități ale rețelei, dar și verificarea acoperirii zonei purtătoare de 5G. Dacă se comportă diferit atunci DA, merită. Altfel puterea obișnuinței bate.... tot. 😉

Denystsr
Junior

Cu ce ma incalzeste pe mine optiunile acelea ,luna are 30.31 de zile pentru prepay e total aiurea sa scada va fi  mai greu cu incarcatu cartelei nu vei avea o zi fixa in fiecare luna va trebui sa incarci mai devreme plus ca dupa un timp daca incarci acum in data de 28 dupa cateva luni vei ajunge sa incarci in data de 2 total naspa ,si semnalu in anumite zone a fos ok acum e tot mai naspa,dupa 25 de ani de orange posibil sa renunt,o zi faina

Mulțumesc de opinie. Există varianta încărcării recurente, sau, și mai exact, așa cum erai anunțat că ”opțiunea X expiră în data...”, tot așa procedezi și acum, doar cu 2 zile în avans. Și oricum, aveai lunile de 31de zile care devansau reîncărcarea, care era valabilă 30de zile. Deci tot nu era lunar, fix în aceiași zi a lunii.

Incarcare recurenta inseamna la aceeasi data ,prepay nu va ma avea aceeasi data in fiecare luna va scadea cu 2, 3 zile ,problema intervine cand ajungi sa reincarci cu cu x zile inainte de salar si poate nu ai bani pe card,iar la 30 de zile nu diferea cu nimic aveam aceeasi data la.incarcare

@Denystsr: Dacă singura problemă este că nu reziști cu rezervele și ”nu ai bani pe card” la activarea opțiunii, atunci, preventiv vei putea să încarci cu credit și să activezi recurent opțiunea din credit, la expirarea acesteia. Simplu.

Nu ai nevoie de optiuni de 30 de zile. In plus, in lunile in care ai 31 de zile, sau 28/29 (feburarie) oricum data nu va ramane aceeasi. 🙂

De asemenea, data reincarcarii nu are legatura (cel putin nu trebuie neaparat) cu data de reactivare. Poti sa reincarci cand vrei cu credit, oricand in decursul perioadei de valabilitatea a optiunii, reactivarea se va face automat, la expirarea ei.

Semnalul e problematic intr-adevar in anumite zone. Dar lunile nu au un numar egal de zile, oricum ar fi. Deci, data de reincarcare/reactivare va fi diferita oricum. 

Client Orange

Eu primeam mesaj to timpu in data de 8 si in data de 9 reincarcam era o data fixa am mesajele de la orange din martie pana acum deci era o data fixa

Ar mai fi varianta de reincarcare de pe un abonament (cu plata la factura). Am reincarcat unui coleg doua cartele aproximativ 2 ani (la aceleasi date fixe) si nu a ramas fara resurse nici macar o secunda. Chiar vorbeam cu el inaintea celei de a doua reincarcari daca va ramane fara minute pana reincarca (incepusem sa-i incarc in iulie [31 de zile] si urma august, in conditiile in care valabiliatea era de 30 de zile). Nu a avut nicio problema. Nu mai spun de perioada decembrie-ianuarie (ambele cu 31 de zile). La fel, fara zi de pauza in continuitate. La un moment dat am modificat reincarcarile sa nu-mi mai ceara confirmarea pentru reincarcari. Ma deranja...

Daca ai pe cineva cu abonament, problema ar trebui sa se rezolve de la sine (evident, cu reincarcare recurenta).

Lumea se schimbă, lucrurile se schimbă, oamenii se schimbă o dată cu lumea și cu nevoile acesteia. Rutina nu e mereu bună.