anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Amiabilă și nu prea corporația Orange

Neaplicabil
Marți, 12 octombrie 2021, după ce secțiunea de gaming din My Orange a dat rateuri magistrale am făcut o reclamație documentată la adresa de email precizată în regulament.
Azi, 18 octombrie 2021, primesc un SMS apoi un email ca să mi se comunice faptul că sesizarea mea a fost înregistrată și că voi fi contactat în 3 - 5 zile pentru a mi se comunica o soluție.
Mai târziu mă sună și Sergiu de la departamentul relații clienți - reclamații ca să-mi spună ceea ce știam deja: că se știe despre ce-i vorba, că se lucrează la remedierea erorilor... că bla, bla, bla... și că se va rezolva într-un orizont de timp nedefinit...
La subiectul sesizării mele n-a putut să-mi spună nimic... dar absolut nimic... a pomenit ceva despre cei de la marketing care ei decid în privința aspectelor semnalate de mine...
Eu am zis că vreau premiul, Orange a spus să mai bag o fisă... amiabilă situație... fix ca-n regulament...
1 Răspuns 1

FLo1
#StarMember
@alterego: :)) Chiar nu ți-ai dat seama până acum despre ce sunt și unde se aplică sistemul ”situațiilor amiabile”??? Îți spun eu: într-un singur caz: atunci când cel cu care discuți vrea să scape de tine și tu te-ai săturat să-l mai suporți. E valabil și pe piața muncii (angajat/angajator), e valabil și în orice relație contractuală în care uneia din părți i s-a urât de colaborarea cu cealaltă parte. Ca sa-ți dau și o veste ”bună”, ești liber să faci tot ce vrei din ce te lasă emitentul contractului să faci. Este aplicabil indiferent de nume, caz sau situație.