anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Încheiat] Voi merge în instanță cu Pinata Party (Campania I)

Neaplicabil
Voi merge în instanță cu Pinata Party!
De ce? Pentru că Orange România se poartă ca unul care te face la alba-neagra sau la păcănele și nu oferă nici o soluție amiabilă atunci când le pui dovada faptului că au partea lor de vină și jucătorul este de bună credință.
Eu personal am făcut o reclamație pe adresa din regulament acum 2 - 3 săptămâni în urmă, am fost sunat destul de târziu (fapt care dovedește că nu sunt singurul care face astfel de sesizări) ca să mi se spună ceea ce știam deja nu să mi se ofere o soluție amiabilă la sesizarea mea.
Azi a făcut a doua reclamație, aștept să fiu contactat cu o soluție amiabilă pe masă și dacă Orange România se dovedește a avea o atitudine de barbutaragiu atunci îl voi acționa în instanță. Pentru că se poate și pentru că am adunat suficiente date ca să am cu ce demonstra dacă nu reaua intenție, cel puțin nepăsarea după ce i-au fost raportate anumite fapte.
Regulamentul îi permite să suspende competiția în caz de... neprevăzut... eu aș fi preferat ca după prima săptămână Orange România să-și pună cenușă în cap și să recunoască faptul că nu au o aplicație funcțională și până o rezolvă suspendă premiile fizice.
The future is Orange!
106 Răspunsuri 106

Andreea_E
Junior entuziast
Buna! Și eu am avut probleme 2 săptămâni la rând cu Pinata, am apucat de vreo 3 ori sa apas pe revendică premiul și a dat eroare. Le-am trimis mail pe adresa de reclamații și nu au răspuns. Își bat joc de clienți. Eu cred că nu există niciun premiu.

Neaplicabil
@Andreea E nu răspund de la acea adresă de email dar te sună... pe tine nu te-a sunat nimeni?

Andreea_E
Junior entuziast
Nu. Mi-au dar mail înapoi după câteva zile și au spus că au nevoie de mai multe date pentru a mă putea ajuta. Le-am dat și cam aia a fost. Sunt niste mincinoși. Nu exista niciun premiu, sau daca exista,le revendică ei singuri

Neaplicabil
@Andreea E dar ai avut ceva concret ce să le trimiți? Capturi de ecran, înregistrare video a modului în care se întâmplă lucrurile? Că altfel e doar cuvântul tău împotriva cuvântului lor și așa li se cam fâlfâie...

Andreea_E
Junior entuziast
Da, am trimis capturi de ecran cum am reușit să intru sa revendică 3 produse și la toate 3 au apărut erori

Neaplicabil
@Andreea E pe mine m-au sunat dar nu mi-au oferit nici o soluție la sesizarea mea. Au spus doar că se cunosc problemele din aplicație și că se lucrează la remedierea lor... eu am cerut nici mai mult nici mai puțin decât premiul pe care l-am revendicat, am confirmat și n-am primit nici o eroare..

Lucifer
Explorator entuziast
Subscriu. Am incercat astazi sa revendic un premiu si am primit mesajul de eroare. Culmea ca la 14:00:01 era doar un premiu in stoc. La restul aparea "stoc epuizat".

george212
Explorator
bravo pentru demers. La cate zeci de plangeri sunt aici nici nu mai ai nevoie de dovezi. bafta

Neaplicabil
@Lucifer n-am primit absolut nici o eroare și cred că am putut revendica și confirma toate premiile adăugate astăzi... aștept un răspuns răspicat la sesizarea de astăzi și apoi pun la treabă avocatul.

Neaplicabil
@george212 plângerile de pe aici sunt doar așa... formale... cât timp n-au fost făcute la adresa din regulament împreună cu dovezile care să susțină plângerea, nu prea sunt luate în considerație decât la nivelul: știm despre ce-i vorba și ne străduim să le rezolvăm dar nu promitem nimic...

Lucifer
Explorator entuziast
@alterego mda, nu stiu ce sa iti zic. Am impresia ca e concurs de boting la premiile fizice.

Razvan
Campion certificat
Eu am dat refresh și am apăsat pe 3 premii și la fiecare a dat eroare, poate alții sunt mai iuți la degete.

Neaplicabil
@Lucifer să știi că am luat în calcul și eu varianta unor boți dar refuz din principiu să cred că programatorii de la Orange sunt atât de... naivi... @razvan eu n-am prins absolut nici o eroare și practic cred că am revendicat și confirmat toate premiile dar de primit o să primesc praful de pe toba mare...

Neaplicabil
Astăzi la Tv Samsung trebuia sa se întregească stocul. Dar la oricâte refresh-uri am dat la 14.00 si 00 secunde, am văzut doar stoc epuizat. Unii afirmă că lor le-a apărut pe stoc 1 buc, poate au altă conexiune sau degete mai rapide. Pe Samsung S10+, vă garantez că nu am văzut nici un stoc. Am citit pe forum legat de concurs, că o persoană a vazut actualizare la stocuri intr-o vinere si era contrazis de moderatorii de la Orange. Întradevăr apare in regulament, perioada 26.10 - 02.11. Ce pot să zic, succes participanților.