anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Aplicatia MyOrange nu imi functioneaza de mai bine de 2 saptamani

Mirell38
Junior entuziast
Nu o pot accesa de mai bine de 2 saptamani. Este de la mine sau de la aplicatie ???
1 Soluţie acceptată‚

Mirell38
Junior entuziast
Problema a fost rezolvata prin schimbarea parolei . Multumesc

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

DanielaH
Moderator
@Mirell38, bun venit în Comunitate! Aplicația este funcțională. Ce se întâmplă când o accesezi? Poți atașa un screenshoot ca să ne dăm seama mai bine ce se întâmplă?

Vrajitoarea
Cunoscător
Buna, la mine functioneaza atat pe telefon (Android), cat si pe calculator. Eventual incearca sa faci update/ restart dispozitiv

Mirell38
Junior entuziast
Am dat si restart am si reinstalat si upgrade

DanielaH
Moderator
Ai dezinstalat/ reinstalat aplicația? Ce model de telefon utilizezi? Până acum 2 săptămâni a funcționat pe același device?

Mirell38
Junior entuziast
Am schimbat telefoanele . Dupa schimb nu mai functioneaza pe nici unul . Nici pe S8 plus nici pe Note10 plus . Am dezinstalat , am reinstalat inclusiv am sters toate datele din biblioteca . Acelasi raspuns ca in foto

RafaHelper
#StarMember
Salut @Mirell38, ‏‏‎ ‎ Poti incerca sa accesezi contul MyOrange de pe laptop/PC sau din browserul telefonului pentru a verifica daca exista o problema la nivel de cont sau de functionare a aplicatiei? https://www.orange.ro/myaccount/

Mirell38
Junior entuziast
Din browser pot accesa contul . Aplicatia MyOrange in schimb este decedata cu succes 🙂

RafaHelper
#StarMember
Merci ca ai incercat, e bine ca il poti accesa din browser contul. Ce mai poti face este sa reinstalezi din nou aplicatia din Magazin Play si sa incerci sa te autentifici folosind datele mobile si nu conexiunea la wifi. Sa ne spui daca functioneaza.

Mirell38
Junior entuziast
Am dezinstalat si reinstalat aplicatia , am incercat pe date , pe wifi , cu nr de telefon , cu username ul , cu email ul . Acelasi raspuns SERVICIUL ESTE MOMENTAN INDISPONIBIL

RafaHelper
#StarMember
Inteleg Mirell38, am testat si eu aplicatia iar in cazul meu merge, o folosesc de pe un Huawei cu Android 10. Intra pe https://www.orange.ro/contact/ si trimite un mesaj de acolo catre Orange. Poti atasa captura de ecran cu eroarea si link-ul catre acest topic din comunitate. Cel mai probabil este o problema la nivel de cont, a mai existat si in trecut aceasta problema pentru alti utilizatori. Sa ne spui cand se va rezolva problema si cum s-a procedat pentru rezolvare.

Salut, In acest moment aplicatia My Orange este functionala. Pentru a verifica punctual situatia ta, te rugam sa trimiti un e-mail catre serviciul.clienti@orange.ro cu urmatoarele informatii: - Numarul de telefon si adresa de e-mail asociate contului My Orange; - Modelul telefonului si versiunea de soft a acestuia; - O captura de ecran cu eroarea care iti apare. Mulțumim.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Ai încercat și pe laptop/desktop?

mihai_13
Maestru
reset telefon Note 10 ... este singura solutie pentru tine , dupa care reinstalezi my orange si restul de aplicatii , ai grija ca daca nu ai salvat pe card SD media ai sa o pierzi , la fel si contactele - fa un backup si fa reset . - Acum ca o recomandare - foloseste my orange pe calculator nu pe telefon . - ps.pentru tot ce ti-am scris exista o motivare"tehnica" pe care nu ti-o pot explica aici ..(e prea mult de explicat sorry)

Razvan
#StarMember
Clar este o problema de soft la telefon. Acum 2 săptămâni ai făcut cumva vreun update de securitate sau altceva la telefon?