anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema asociere conturi de aplicatii fixe cu aplicatia My Orange

AdrianG
Junior

Buna seara. Intampin o problema cu asocierea contului de aplicatii fixe (internet si tv) cu aplicatia My Orange. Dupa ce introduc codul de abonat, imi cere parola de orange thank you. O introduc si imi spune ca a aparut o eroare.

 

5 Răspunsuri 5

AdrianG
Junior

Parola de "orange thank you"presupun ca e cea de la numarul meu de abonament. Caci eu cand am semnat contractul de internet/tv am utilizat un nr prepay de orange.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Parola Orange Thank You este formată din ultimele 6 cifre din CNP.

Ai detalii aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/abonament/ce-este-parola-orange-fosta-parola-thank-you/m-p/22259

Sau aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-parola-orange-i-cum-pot-s-o-schimb-72

Baftă! 

AdrianG
Junior

Am incercat acum si cu ultimele 6 cifre din CNP. Tot nu functioneaza. Oricum, parola Orange Thank You o schimbasem pe nr de

Screenshot_20221013-215559_My Orange.jpg

abonament din *100#

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Atunci va trebui să le ceri ajutorul la 300 sau să le scrii la adresa de email sesizari@orange.com sau în formularul de Contact, adică aici (mai jos în pagină):

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

DanielaH
Moderator

@AdrianG ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?