anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu primesc răspuns la sesizare, iar serviciul Clienți te taxeazå

Nety
Începător

Nu primesc răspuns la sesizare, iar serviciul Clienți te taxeazå 😡

4 Răspunsuri 4

FLo1
#StarMember

@Nety: Dacă ești client Orange, pentru orice problemă, îți sugerez celelalte metode de contact: prezentarea problemei aici în Comunitate, email (serviciul.clienti@orange.ro) sau chat Djingo. Este o problemă referitoare la aplicația MyOrange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Oricum e mai bine să iei legătura cu ei din secțiunea Contact sau prin email, decât telefonic. Dar dacă ai deja o sesizare, e mai bine să aștepți răspunsul, iar dacă nu vine, atunci le scrii.

Baftă!

teacher_
#StarMember

Salut! @Nety ,eu mereu iau legătura cu un consultant cu ajutorul Djingo, din aplicația My Orange. La mine a durat maxim 10 minute

DanielaH
Moderator

@Nety, ai luat legatura cu colegii noștri? Ai un număr de sesizare? Dă-ne, te rog, mai multe detalii despre situația ta ca să te putem ajuta.