anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori de afișare în My Orange

TheSpecialist
Maestru
Am observat de ceva timp câteva probleme cu aplicația My Orange.
Exista o discrepanta între Cronosul din aplicație și cel obținut prin SelfCare, în sensul ca în My Orange nu îmi arata cât mai am din internetul din Family.
Astăzi am observat ca aparent nu e plătită factura, deși am făcut plata prin Orange Money la timp.
Voi aveți probleme de genul asta!?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Vizualizare soluţie în postul original

41 Răspunsuri 41

Ascary
Campion certificat
De ce pe Softpedia? Avem Helperii noștri și aici.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Sigur că avem helperii noștri și în comunitate.

Tina
Cunoscător certificat
Sâmbătă, am întâmpinat o problema atunci când am vrut sa adaug un număr de telefon in lista mea. Am cerut ajutor on-line și mi s-a explicat ca aplicația mai da din când in când erori. Am fost sfătuită sa încerc adaug numărul dintr-un browser. Așa am și făcut, fără nici o problema. Deci, dacă intampinati probleme in aplicație, încercați varianta browser.

Jay
Campion certificat
Si mie mi s-a intamplat sa vad factura neachitata, dar, stiind ca am platit n-am facut nimic in acest sens, nici nu m-am mai gandit la asta.. s-a reactualizat informatia pana la urma, dar, n-am urmarit niciodata sa vad in cat timp..

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
De regulă se actualizează în 24-48 de ore.

Miha_Z
#StarMember
Eu nu prea urmaresc Cronos-ul, doar cand consider ca am facut un trafic de net prea mare si vreau sa vad daca e cazul sa ma limitez sau cand sunt plecata din tara.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
E bine să-l urmărești totuși!

DanielaH
Moderator
@The Special List - mulțumim pentru sesizare! Am verificat și, într-adevăr, în acest moment aplicația My Orange nu afișează resursele din pachetul Family. Această situație este cunoscută și putem confirma că există deja în lucru o dezvoltare a aplicației care va rezolva acest neajuns.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Dar cu actualizarea unor secțiuni din My Orange în sensul trecerii la versiunea nouă ce se mai aude? Mulțumesc!

DanielaH
Moderator
Vă vom anunța când vom avea noutăți.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mulțumesc!

VictorScott
Junior
In aplicația My Orange apare doar suma de plata fara a se adauga si ratele pe care le ai ceea ce nu mi se pare ok!