Eroare de plata My Orange - Ianuarie 2025
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la
20-01-2025
03:02 PM
- editat ultima oară la
05-02-2025
12:03 PM
de
MihaelaA
Buna ziua...nu am putut plati factura. Am incercat de mai multe ori. Imi da eroare . Dar in aplicatia bancii imi apare ca mi-a luat banii de doua ori. Ce se intampla?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2025 03:03 PM
Mentionez ca data scadenta a fast pe 17 ianuarie

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
20-01-2025 03:10 PM - editat 20-01-2025 03:12 PM
Bun venit in Comunitate!!! Daca zici ca in aplicatia bancii apare retrasa suma de 2 ori, zic sa ai un pic de rabdare, o fi o eroare de sistem in My Orange. Data limita de plata a fost pe 17? Serviciile mai sunt active?
Ar fi bine sa poti face un printscreen la plata din aplicatia bancii si sa folosesti una din metodele de aici sa confirmi plata cat mai repede.
Banii platiti in plus pot ramane in cont pt luna viitoare.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
20-01-2025 03:10 PM - editat 20-01-2025 03:12 PM
Salutare!
Dacă ți-a luat banii, trimite poza aceasta și cu dovada plății la Orange, din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo povestești ce ai întâmpinat și le trimiți dovezile, cum spuneam. E clar că e o problemă la Orange , o eroare.
Sper să reușești!
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2025 03:56 PM
Multumesc. Am trimis 3 poze in sectiunea scrie-ne. Cea de aici si doua facute la doua tranzactii in banca. Am facut poze cu alt telefon ca nu imi da voie sa fac screenshot. Scrie acolo tranzactia si numarul

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2025 04:06 PM
Sper să primești răspuns cât mai repede și să fie totul în regulă. Oricum, ai dovada plății in aplicația băncii, iar dacă ai plătit de 2 ori, diferența poate rămâne pentru plata ulterioară.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-01-2025 04:13 PM
Băncile nu permit realizarea de screenshot-uri in aplicație sau screenrecorder.
Insa poți transmite de obicei aceste tranzacții în format PDF către adresa ta de email.
Odată primit PDF poți face screenshot sau îl poți trimite direct așa catre Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 10:34 AM
Am intalnit aceeasi problema pe YOXO, am trimis mesaj pe chat dar nimeni nu ma baga in seama. Care este SLA-ul operatorilor Orange/YOXO?
O zi buna!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 10:36 AM
Mai bine întrebi care este volumul de muncă al operatorilor.
Rezolva solicitările in funcție de ordinea în care au fost primite.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 02:30 PM
SLA este ceva normal pentru orice service desk si trebuie stiut de catre clienti. gestiunea volumului de munca este responsabilitatea angajatorului, faptul ca este ridicat nu este intotdeauna din vina angajatilor si nici a clientului care asteapta raspuns mai ales ca optiunea este inactiva la momentul de fata. daca este prea mare, anagajatii tr sa ceara ajutor angajatorului in gestiunea incidentelor. raspunsul tau nu ofera nici un pic de ajutor si ma face sa inteleg ca "lasa ca ajung ei la tine candva"
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 02:45 PM
Este răspunsul pe care l-am primit la rândul meu din partea acestora.
Mă îndoiesc că vor oferi informații despre SLA.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-01-2025 10:17 AM
Nu s-a schimbat nimic...in apliacatia orange imi arata in continuare cat am de platit...in apliacatia bancii imi arata ca am platit de 2 ori.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-01-2025 12:46 AM
Salut @Bioansorin ,
Cel mai probabil plățile tale sunt blocate sau in decontare. Daca nu ai primit confirmare in aplicația Orange atunci plata nu a fost finalizată si suma este blocata. Urmeaza un proces in care comerciantul trebuie sa debiteze suma respectiva daca nu ea se va debloca si va fi vizibila in contul tau. De la ce banca ai cardul?
Daca totuși plata a fost făcută cu succes iar bani au fost debitați, ei au ajuns unde trebuie si vor fi vizibili in câteva zile in contul tau Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-01-2025 01:50 AM
Raiffeisen bank. Dupa cum se vede... mai scrie că: autorizarea expira la: 30 ianuarie.
Si mai scrie ca: tranzactie nedecontata
Dar banii nu-i mai vad in cont
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-01-2025 01:53 AM
- d
dupa cum se ved... odata spune ca autorizarea expira la 30 ian , și mai spune ca tranzactie nedecontata
