Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 10:29 PM
Bună seara.
Am incercat sa salvez cardul pe My Orange,nu din aplicația de pe telefon, de pe un laptop dar când dau click pe adaugă card nou se deschide o pagina albă și nimic ......
Am incercat sa salvez cardul pe My Orange,nu din aplicația de pe telefon, de pe un laptop dar când dau click pe adaugă card nou se deschide o pagina albă și nimic ......
1 Soluţie acceptată‚
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2022 12:39 AM
Da, nu se mai poate adauga un card bancar din varianta web de My Orange. Posibil ca la un moment dat sa se implementeze o solutie si pentru PC.
Pana atunci, se poate doar din aplicatie, salvand cardul in procesul de plata.
Client Orange
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-03-2022 11:11 PM
Am avut si eu la inceput problema asta, dar odata am incercat si in aplicatie si a ramas adaugat.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2022 12:39 AM
Da, nu se mai poate adauga un card bancar din varianta web de My Orange. Posibil ca la un moment dat sa se implementeze o solutie si pentru PC.
Pana atunci, se poate doar din aplicatie, salvand cardul in procesul de plata.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2022 11:35 AM
Salut, Crycry! Bun venit în Comunitate!
Așa este, cum spunea și arsradu, momentan salvarea cardului este posibilă doar din aplicația mobilă, după efectuarea primei plăți. Ai încercat și așa?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-04-2022 08:45 PM
Am încercat dar nimic ...