anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Tranzactie reusita dar fara credit prin My Orange

Cxdi
Începător
Bună seara! Este a doua lună când încerc să reîncarc cartela prin intermediul MyOrange cu un card de credit urmând pașii și autorizând tranzacția însă banii nu sunt luați din cont iar creditul 0. Astfel sunt obligată să reîncarc prin alte intermedii pierzând beneficiile suplimentare, vreo idee de ce nu pot reîncărca?
4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember
Bun venit in Comunitate, Cxdi !!! Nu apare mai tarziu creditul pe care ai vrut sa-l incarci? Pentru reîncărcările efectuate în intervalul 21:00 – 07:00, creditul sau opțiunea reîncărcată se va aloca după ora 07:30. Primesti vreun mesaj cand reincarci? Eu ii incarc tatalui meu tot prin MyOrange, cu cardul si a fost cu succes.

Jay
Campion certificat
Bună! Ai incercat și alt card? Sau, cu acest card ai mai făcut plăți pe internet?

FLo1
#StarMember
@Cxdi: cu "banii neluați din cont" e clar că nu are cum să apară creditul pe cartela SIM. Ce presupune "autorizarea"? Ceva nu completezi (sau nu în totalitate) la datele cardului. Parola statică? Parola dinamică? Mesaj de confirmare incarcare pe email /telefon?

DanielaH
Moderator
@Cxdi, te așteptăm să revii cu mai multe detalii ca să te putem ajuta.