la 24-05-2019 02:56 AM
la 24-05-2019 03:56 PM
la 24-05-2019 09:28 AM
la 24-05-2019 12:00 PM
la 24-05-2019 12:02 PM
la 24-05-2019 12:03 PM
la 24-05-2019 03:56 PM
la 25-05-2019 12:50 AM
la 25-05-2019 01:14 AM
la 25-09-2019 12:56 PM
la 25-09-2019 01:48 PM
la 25-09-2019 02:11 PM
la 05-12-2020 09:47 PM
la 05-12-2020 11:48 PM
la 31-10-2023 04:13 PM
Da lam folosit este 0.0 😀😀
07-04-2025 05:57 PM - editat 07-04-2025 06:10 PM
Am încercat să rezolv o problemă prin chat-ul Orange și am rămas profund dezamăgit. Răspunsurile au venit foarte greu, conversația părea automatizată și lipsită de empatie. De multe ori nu primeam răspunsuri relevante la întrebările mele, fie conversația era inchisa brusc fara ca problema sa fie rezolvată.
Acești operatori chat uita că există departamentul tehnic și preferă să închidă conversațiile când nu știu să rezolve o problema.
Mi-au solicitat sa schimb sim-ul deși acesta era perfect funcțional.
Felicitări departamentului tehnic Orange (domnul Paul) care a rezolvat problema in 10 minute (a trebuit să îi contactez prin alte metode deoarece cei de pe chat sunt prea inteligenți să deschidă o sesizare când situația îi depășește).
Sfatul meu este sa apelați serviciul clienți prin chat doar pentru probleme simple și dacă vedeți că încep să se repete renunțați și apelați la serviciul tehnic.
Am pierdut o grămadă de timp și a trebuit sa schimb un SIM degeaba deoarece cei de pe chat nu îsi cunosc limitele.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor